بزرگواری بر لبه پرتگاه/ شکست پشت شکست برای نماینده اسبق و هوادرانش
بزرگواری بر لبه پرتگاه/ شکست پشت شکست برای نماینده اسبق و هوادرانش
سید حسین حسینی: انتخابات 11اسفند پس از پمپاژ شدید دشمنان خارجی وبداندیشان داخلی،برگ دیگری برافتخارات مردم ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم کهگیلویه بزرگ در راستای تکلیفشان افزود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ یادداشت بقلم سید حسین حسینی: انتخابات ۱۱اسفند پس از پمپاژ شدید دشمنان خارجی وبداندیشان داخلی،برگ دیگری برافتخارات مردم ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم کهگیلویه بزرگ در راستای تکلیفشان افزود.

در این میان رفتار بازندگان در کهگیلویه سوال برانگیز است.

هرچند انتظار می رفت نامزدهای بازنده با دادن پیام تبریک نویدی باشند بر ارزش های اخلاقی درسپهر رقابت انتخاباتی ،اما اینک که سید محمد موحد در ایام تبلیغات انتخاباتی به شکل نامتعارف وزننده ای مورد حمله رقبا قرارگرفت ودر جریان تبلیغات انتخاباتی نقد منصفانه و عادلانه رقبا جای خود را به تخریب وحملات سازمان یافته ناشایست داده بود منتخب مردم شد .

 

از بین بازندگان سید علی محمد بزرگواری که از دوسال قبل با نزدیک شدن ورفاقت با سردار هاشمی پور وکسب اطلاعاتی از ایشان در اقدامی ناجوانمردانه که سرنخ آن در کلیپ مشهور محفل خصوصی بزرگواری در روستای طولیان هویدا شد زمینه رد صلاحیت سردار را که منشاء خدماتی در نقاطی از سرزمین ایران اسلامی بود فراهم کرد تا در نبود سردار به خیال خام خویش آرا ایشان را تصاحب کند.

 

بزرگواری با این امید و همچنین متوسل شدن به تاج گردون نامزد اصلاحاتی که دارای محبوبیت نسبی در بین اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بود در اندیشه جذب آرا این طیف بود،این استراتژی با دعوت دو سخنران هتاک از گچساران به صورت آشکار، برایش نتیجه عکس داد.

 

ایشان درراستای انگیزه های قوی برای کسب قدرت حملاتی را حتی با ابزارهای غیراخلاقی،چارچوب واستانداردهای عرفی و اخلاقی فضای اجتماعی کهگیلویه را درنوردید که قطعا درصورت تداوم این رویه از سوی بازنده اصلی اخلاق آثار زیانباری برفرهنگ اصیل منطقه ورفتارهای شهروندان خاصه نوجوانان جوانان منطقه خواهد داشت.

 

خرده شدن بر رفتارهای این نامزد بازنده بیان گر این است که خوشبختانه جریان تندرو اصول گرا که سالهای گذشته به حاشیه رفته بود و مردمان فهیم وزمان شناس کهگیلویه بزرگ به درستی به این جمع بندی رسیده بودند که نامزد تندرو به هیچ وجه قابل اتکا نیست ونمی تواند برای پیشرفت منطقه به نفع مصالح عمومی عمل کند.

 

 

جناب آقای بزرگواری باید این مسأله برای شما قابل فهم شود که رادیکالیسم اصول گرایی مثل شما توان رقابت نداشته،به تخریب تکیه کردی،زیرا شما داشته ی چشمگیری نداشته ای،از لحاظ فکری واجرایی توانمند نبوده ای،این بازی خطرناکی را که ادامه میدهی به ضرر شماست،شما را علاوه بر هل دادن به پرتگاه سقوط شخصیتی به لبه پرتگاه سقوط سیاسی وافتادن از چشم تیزبین مردم نزدیک می کند.چرا که صندوق رای بهترین ابزار برای فهم خواست وعلایق مردم و همچنین قابل اتکا ترین ابزار برای شناخت اجتماع هست.

 

حضرت آقا ،انقلابی بودن به معنای پایبندی به قانون وارزش های انقلاب هست نه اینکه وقتی دررقابت انتخاباتی از سوی مردم طرد شده ای،عملا تلاش مجموعه مجریان وناظران انتخابات مورد تایید مافوق را برای انتخاباتی پرشور وبا درصد بالای مشارکت در سطح کشور که مورد تقدیر سردار وحیدی وزیر محترم کشور قرار گرفته اند،نادیده بگیرید وباهوچی گری نوچه و وابسته منتخب مردم بدانید.

 

شما با این رفتار تان صحنه آشوبی را ترسیم می کنید که درسال ۸۸ موسوی و کروبی به عنوان سردمدار فتنه باعث هزینه های برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند. رفتارشناسی حامیان متوهم شما حکایت از آن دارد که جنبه شکست را نداشته و شکست در انتخابات را نپذیرفته و« دروغ تقلب» را مطرح کرده اید،همان رفتاری که فتنه گران مطرح کرده اند وجشن مشارکت ۸۵/ مردم در انتخابات را به آشوب والتهاب مبدل کرده بودند.

 

آگاه باش که آنها هم سابقه انقلابی گری ومسئولیت داشته اند و انتخابات را متهم به مهندسی و مداخله وتقلب کرده اند. بعنوان یک برادر دینی توصیه می کنم به جای فرافکنی ودنبال مقصر باخت خود بودن به عوامل بیرون،به عوامل شکست مفتضحانه خویش در درون خود واطرافیان و برنامه هایت بپرداز که همانا اتخاذ تصمیمات غلط، نمایش دور از انتظار حامیان خود می باشد بپردازید. حضرت آقا آیا عامل نتیجه نگرفتن جنابعالی عوامل اجرایی انتخابات بوده اند؟ عدم استقبال از متینگ ها،نطق های انتخاباتی با استراتژی گونی آبی حکایت از ضعف فرهنگی وادبیات سخیف وبی اعتمادی به شما دارد.

 

محیطی آکنده از دسیسه ،غرض ورزی،وفقدان عقل تحلیل گر فضای اجتماعی در اطراف جنابعالی که دچار توهم اکثریت بودند بخشی از علل شکست حضرتعالی هست،غافل از اینکه بدانید مطرودین جریان های سیاسی وبعضا بدبینان به نظام اطرافت را فراگرفته اند.

 

سید بزرگوار تا دیر نشده است اطرافت را از پلشتی ها پاک کنید وخود را بیش از این هزینه منفورین ومطرودین جریان های سیاسی شهرستان وچند پاجوش بی خاصیت که یک مجموعه ای از توهین هاواتهامات بی اساس میوه نهایی آنها برای جنابعالی شده است نکنید.

 

در پایان شما را به کلام مولا متقیان امام علی (ع) درخطبه ,۱۰۵,نهج البلاغه دعوت می کنم:  ای بندگان خدا به نادانی هایی خود تکیه نکنید ،تسلیم هوای نفس خویش نباشید،که چنین کسی بر لبه پرتگاه قراردارد وبارسنگبن هلاکت وفساد را بردوش می کشد وازجایی به جای دیگر می برد،تا آنچه را ناچسب هست بچسباند وآنچه را که دور نماید ،نزدیک جلوه دهد.

 

سید حسین حسینی فعال سیاسی -اجتماعی

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ
  • منبع خبر : عصردنا