برگزاری مناظره های انتخاباتی در فضایی مطلوب
برگزاری مناظره های انتخاباتی در فضایی مطلوب
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مناظره های انتخاباتی در شبکه استانی دنا در محیطی آرام و با طرح سوالات کارشناسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، فرمانده سپاه فتح استان در بازدید ازفرایند ضبط مناظرات داوطلبان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران شبکه استانی دنا برای ضبط و تهیه بیان نظرات و دیدگاههای نامزدها گفت: مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی بسترِ بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و جلب مشارکت عمومی در حوزه برگزاری انتخابات را ارتقاء خواهد داد.

سردار خرمدل با اشاره به کیفیت مطلوب فضای برگزاری مناظره گفت: مناظره در محیطی آرام و با طرح سوالات کارشناسی شده در حال برگزاری است و بستر برای همه داوطلبان فراهم شده تا دیدگاههای خود را برای مردم بیان کنند.
وی ادامه داد: موفقیت در ایجاد کانالهای انتخاباتی و بیان دیدگاههای از رسانه ملی با کاهش هزینه های تبلیغاتی و فضای مناسب میتواند بستری برای تبلیغات انتخابات شورای شهر در سالهای را نیز فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما، فرصت عادلانه ای برای نامزدها فراهم کرده است تا به بیان انتقادات، دیدگاهها و برنامه های خود بپردازند، گفت: مردم باید به شایستگی از ظرفیت موجود این مناظرات برای ایجاد فضای انتخاباتی سالم، پرشور و انتخاب فرد اصلح در سه حوزه انتخابیه بهره ببرند.
خرمدل رصد انتخابات در ایران و حساسیت آن برای دشمنان انقلاب به دلیل کارکردها و دستاوردهای آن را بسیار مهم دانست و گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند نه‌ تنها اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف خود برسند بلکه با افزایش نرخ مشارکت یاس و ناامیدی آنان را نیز فراهم می‌کنند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ