برگزاری مسابقات فوتسال جام ادارات با همکاری حوزه مقاومت بسیج دیشموک و به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج
برگزاری مسابقات فوتسال جام ادارات با همکاری حوزه مقاومت بسیج دیشموک و به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج
دشمنان قسم خورده نظام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمام توان خود را به کار بستند تا این نظام الهی را ساقط کنند ولی در تمامی این توطئه‌ها جز شکست چیزی نصیب آنان نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مسابقات فوتسال جام ادارات بخش دیشموک به مناسبت دهه فجر و با حضور  آغاز شد .

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک اظهار داشت :دشمنان قسم خورده نظام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمام توان خود را به کار بستند تا این نظام الهی را ساقط کنند ولی در تمامی این توطئه‌ها جز شکست چیزی نصیب آنان نشد.

وی افزود: دشمنان با انواع توطئه‌ها از جمله تحمیل جنگ، فشارهای اقتصادی، تحریم و شبیخون فرهنگی تلاش کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش جدی مواجه کنند، غافل از اینکه مردم ایران با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر دشمنان با تمام توان به میدان آمدند تا دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناچیز جلوه کرده و نظام را در اداره امور کشور ناکارامد جلو کنند، از این رو، رهبر معظم انقلاب با تأکید بر موضوع جهاد تبیین، بیان دستاوردهای نظام را از اولویت‌های نظام برشمردند و چنین مسابقات و برنامه هایی بهرتین فرصت برای این هدف مهم وارزشمند می باشد.

بخشدار دیشموک گفت با بيان اينكه انقلاب اسلامي حريم همه ملت ايران است و مي طلبد همه براي پايداري آن تلاش كنند، افزود: همانگونه كه مردم در برگزاري مراسم هاي ملي و مذهبي نقش محوري دارند، بايد در برگزاري ايام الله دهه فجر و دیگر برنامه هایی از این قبیل نيز به نحو شايسته اي مشاركت كنند و این یعنی عمل به فرمان مقام معظم رهبری و اجرای جهاد تبیین که مهم ترین مسئله در کشور می بشاد و اگر از آن غافل شویم با مشکل روبرو خواهیم شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در این باره گفت: همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی ‌داشت یاد وخاطره‌ی سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی مسابقات فوتسال با حضور۹ تیم آغاز شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد همکاری و ایجاد فضای همدلی و افزایش روحیه کارکنان ادارات در بخش دیشموک  کلید خورد.

سروان بهرا بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در فضای رقابتی سالم و در سایه همدلی و کار گروهی به رقابت خواهند پرداخت .

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ