برپایی ۲۸ اردوی جهادی توسط بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
برپایی ۲۸ اردوی جهادی توسط بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
بیش از ۲ هزار رأس دام سبک و سنگین واکسیناسیون و همچنین  طویله های دام در روستاهای هدف سم پاشی و گند زدایی شد.

به گزارش خبر دیشموک،   مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۲۸ اردوی جهادی در سطح استان توسط سازمان بسیج جامعه کشاورزی و کانون‌های تخصصی این سازمان در نواحی ۸ گانه سپاه فتح صورت گرفته است.

ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو اب خبرنگار  با بیان اینکه تنها با روحیه و کارهای جهادی می توان کارهای سخت و ناممکن را ممکن ساخت، اظهار داشت: خدمات رسانی توسط سازمان بسیج جامعه کشاورزی بیشتر به روستاهای سخت‌گذر و دور دست بوده که هیچ گونه خدماتی به آنها تا به حال صورت نگرفته است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۸ اردوی جهادی در سطح استان توسط سازمان بسیج جامعه کشاورزی و کانون‌های تخصصی این سازمان در نواحی ۸ گانه سپاه فتح با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و همچنین اداره کل دامپزشکی در سطح تمامی شهرستان‌های  استان با واکسیناسیون بیش از ۴۸۰ هزار راس دام سبک و سنگین و ۱۳۰ هزار قطعه طیور و همچنین سمپاشی و گند زدایی طویله های دامداری در روستاهای قریب به ۸۷۰ روستای سطح استان در سال جاری صورت گرفته است.

غلامی اظهار داشت: طی این اردوهای جهادی کلاسهای آموزشی تخصصی زراعی، باغبانی و دامپروری در راستای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز برگزار و آموزش های لازم ارائه می‌شود.

وی افزود: در آخرین اردوی جهادی در روستای نده و اطراف از توابع شهرستان بویراحمد بخش لوداب صورت گرفت بیش از ۲ هزار رأس دام سبک و سنگین واکسیناسیون و همچنین  طویله های دام در روستاهای هدف سم پاشی و گند زدایی شد.

این مسئول با بیان اینکه این روستاها در مکانهای دوردست از مناطق شهری هستند و خدمات رسانی با آنها کمتر صورت می‌گیرد اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش بسیجیان و همکاری و پای کار بودن مسئولان امر در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری بتوانیم در راستای تحقق شعار سال به منظور تولید، پشتیبانی و مانع زدایی و جهش تولید و خودکفایی در بخش کشاورزی و گوشت قرمز گام های مهم و اثر گذاری را در ادامه برداریم.

وی گفت: در این اردوی جهادی تعدادی اقلام نوشت افزار و همچنین آموزش دانش آموزان توسط سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان نیز به دانش آموزان در این مناطق خدمات رسانی گردید.

انتهای پیام/