برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با جریان مواد مخدر هدفمند می‌شود
برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با جریان مواد مخدر هدفمند می‌شود
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه های پیشگیری، کنترلی و مبارزه با جریان مواد مخدر در استان باید جنبه اجرایی و عملیاتی آن هدفمند شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه های پیشگیری، کنترلی و مبارزه با جریان مواد مخدر در استان باید جنبه اجرایی و عملیاتی آن هدفمند شود. سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: شرایط پیچیده مواد مخدر و اعتیاد به گونه ای است که ساختار مبارزه و مقابله با آن نیازمند بازنگری و تقویت دارد.

سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: شرایط پیچیده مواد مخدر و اعتیاد به گونه ای است که ساختار مبارزه و مقابله با آن نیازمند بازنگری و تقویت دارد.

وی تاکید کرد: برنامه های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر سنتی و صنعتی باید علمی و دانش بینان و همراه با برنامه های فرهنگی پر محتوا و فراگیر باشد و بتواند برای همه قشرها تغییر رفتار ایجاد کند.

استاندار با اشاره به اینکه، امروزه مواد مخدر و اعتیاد از بزرگترین و پیچیده ترین عوامل ایجاد معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه است، تاکید کرد: شیوه های پیشگیری و مقابله هم باید بروز و موثر باشد.

وی تصریح کرد: نیروی های گمنام امام زمان(عج) در کنار نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه جدی با انواع مواد مخدر همکاری جدی و تلاش فراوانی داشته اند که نتیجه آن کسب رتبه برتر استان در این خصوص است که جای تقدیر دارد.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه، مبارزه جدی و فراگیر با مواد مخدر نیازمند تقویت اجماع عمومی است تاکید کرد: باید برای بهبود یافتگان هم با همکاری تشکل های مردم نهاد، خیرین یاری گران زندگی و همکاری مسئولین استانی برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید براینکه، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی بیشتر خانواده ها از اثرات بسیار مخرب انواع مواد مخدر و بهره گیری از توان تشکل های مردم نهاد راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: با برنامه ها فرهنگی و علمی اثر بخش می توان با این پدیده شوم مقابله کرد و هزینه ها را پایین آورد.

استاندار تاکید کرد: هرگونه برنامه و طرح های جدید و موثر علمی و دانش بنیان برای پیشگیری، کنترل، مبارزه و مقابله با مواد مخدر و درمان معتادین را حمایت می کنیم

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ