برخورد مینی بوس با نیسان ۱۴ مصدوم برجای گذاشت
برخورد مینی بوس با نیسان ۱۴ مصدوم برجای گذاشت
بر اثر برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان با خوردوی باری در جاده پاتاوه به دهدشت ۱۴ دانش آموز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ برخورد مینی بوس با نیسان ۱۴ مصدوم برجای گذاشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس استان از امداد رسانی زمینی و هوایی به مصدومان حادثه تصادف در جاده دهدشت_پاتاوه خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: حادثه برخورد مینی بوس با نیسان حوالی زنگوا ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه امروز به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی بیان کرد: باتوجه به تعداد مصدومان، بلافاصله پایگاه‌های، دمچنار، مارگون، پاتاوه، جاده‌ای و شهری و بالگرد اورژانس هوایی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وحدت نژاد با اشاره به اینکه همه مصدومان حادثه پس از اقدامات لازم درمانی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند ادامه داد: حال یکی از مصدومان وخیم و حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب گزارش شد.

مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: ۱۰ نفر از مصدومان حادثه جاده یاسوج به پاتاوه دانش آموز، ۲ نفر کمک راننده و کادر آموزشی و دو نفر دیگر راننده و سرنشین خوروی نیسان هستند.

محمد امین نیکویی نژاد با اشاره به اینکه همه دانش آموزان و دیگر مصدومان هم اکنون در حال مداوا و درمان هستند افزود: حال راننده خوروی نیسان ناپایدار است و وضعیت سرنشین این خودرو نیز مطلوب نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای اعزام مصدومان به این بیمارستان، کادر درمان با تمام توان و تجهیزات در حال مداوای بیماران هستند، همچنین مدیرکل آموزش و پرورش به همراه جمعی از معاونان این اداره روند درمان بیماران را پیگیری می‌کنند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ