برای مقابله با فساد باید به سمت واقعیت ها برویم/باید عزم همگانی در کشور ایجاد کنیم
برای مقابله با فساد باید به سمت واقعیت ها برویم/باید عزم همگانی در کشور ایجاد کنیم
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه برای مقابله با فساد باید عزم همگانی در کشور ایجاد کنیم، گفت:برای مقابله با فساد باید به سمت واقعیت ها برویم

پایگاه  اطلاع  رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تدوین طرح حمایت از افشاکنندگان فساد از سوی نمایندگان، گفت: این طرح در کمیسیون در حال بررسی شدن است و پس از تصویب برای بررسی بیشتر در اختیار هیئت رئیسه پارلمان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از بحث‌هایی است که مردم و نظام با آن درگیر هستند، ادامه داد: قطعاً به هر نحوی که ممکن باشد برای مبارزه با فساد نباید کوتاهی داشته باشیم.

نماینده کهگیلویه در مجلس با تاکید بر اینکه هر فردی راهی برای مبارزه با فساد به ذهنش می رسد و نمایندگان نیز طرحی را برای مقابله با این پدیده تدوین کرده اند، اضافه کرد: قطعاً طرح حمایت از افشاکنندگان فساد می‌تواند برای کاهش فسادثیر فراوانی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با فساد باید به سمت واقعیت ها برویم، عنوان کرد: برخی افراد وقتی به زندگی شخصی و حرکاتشان نگاه میکنیم روشن است که این افراد خطاهایی داشته و با فساد و رانت به جاهایی رسیده اند که باید با این افراد بدون اغماض برخورد کرد.

موحد با بیان اینکه باید به صورت جدی در کشور با فساد مقابله کرد و در مقابل دادن امتیاز به افراد فاسد هم ایستادگی کرد، اظهار داشت: باید یک عزم همگانی و دسته جمعی برای مقابله با فساد در کشور و در حاکمیت به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه نباید مفسدین زیر لباس های مختلف پنهان شوند، اظهار داشت: باید مبارزه با فساد را در کشور به گونه ای مطرح کنیم که گویا وظیفه شرعی و دینی هر شهروند است.

انتهای پیام/م: آ