بخش‌های چاروسا و دیشموک از بن‌بست خارج می‌شوند
بخش‌های چاروسا و دیشموک از بن‌بست خارج می‌شوند
فرماندار کهگیلویه گفت: با اتصال بخش‌های چاروسا و دیشموک به جاده ملی پاتاوه این بخش‌ها از بن‌بست خارج می‌شوند

به  گزارش پایگاه اطلاع رساني خبر دیشموک؛ دارا کریمی‌نژاد با اشاره به اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای اتصال بخش چاروسا به جاده ملی پاتاوه اختصاص یافت.

فرماندار کهگیلویه گفت: با تخصیص این اعتبار ضمن اتصال بخش‌های چاروسا و دیشموک به این جاده ملی، ساکنان این دو بخش از بن بست تاریخی خارج می‌شوند.

کریمی نژاد از دو مداره کردن شبکه برق‌رسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت: در این سفر هزار میلیارد ریال اعتبار به این طرح برق رسانی اختصاص داده شده که با دو مداره شدن این شبکه برق رسانی ،  ساکنان بخش‌های چاروسا و دیشموک از برق پایدار برخوردار می‌شوند.

وی کاهش خاموشی‌ها و افزایش ولتاژ برق را از اهداف مهم این طرح برق رسانی بیان کرد و ادامه داد: پیمانکار این طرح برق رسانی مشخص و کارش را شروع کرده است و بر اساس برنامه زمانبندی کارشناسان تا خرداد ماه سال ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

این مسؤول از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای جاده روستا‌های آبچندار، دارکنجی و برفکوه در بخش چاروسا هم خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۹۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است که با آسفالت شدن این مسیر بخش زیادی از مشکلات عبور و مرور مردم بویژه در فصل زمستان رفع می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اعتبارات خوبی به طرح‌های اشتغالی کمیته امداد، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و زمین‌های شیب دار در بخش چاروسا اختصاص داده شد افزود: بزودی این اعتبارات به دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ