بخشدار و شهردار دیشموک در پیام های جداگانه ۱۷مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند+متن پیام ها
بخشدار و شهردار دیشموک در پیام های جداگانه ۱۷مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند+متن پیام ها
بخشدار و شهردار دیشموک طی پیام های جداگانه 17 مردادماه روز خبرنگار را تبیرک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ بخشدار و شهردار دیشموک طی پیام های جداگانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبیرک گفتند.

 

 

متن پیام بخشدار به شرح زیر آمده :

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می زنند . طلایداران راستین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انسان هایی که لازم است از حقوق شهروندی خویش آگاهی یابند تا بتوانیم با رشد آگاهی جامعه پویا و فعال خویش را به سمت آینده بهتر و فردای زیباتر رهنمون باشیم ،
خبر رسانی در شهر و بخش دیشموک امریست بسیار سخت ،چون باید اولا بی مزد و منت کاری خدایی انجام داد ثانیا نگاه قومی و قبیله و مشکلات بستر و ابزار خبر رسانی کار را دشوار می نماید .اما
خبرنگاران به راستی تجسم امانت مسئولیت تعهد دلسوزی و وظیفه اند ،خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویر گر زمان خویشند ،زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست و اگر بر این محور و اندیشه به اطلاع رسانی جامعه خود اقدام کنیم قطعا شاهد اثر گذاری همه رسانه ها در امر پیشرفت جامعه خود خواهیم بود .
روابط عمومی بخشداری دیشموک ضمن تبریک این روز به تمام خدمت گذاران در راستای آگاهی بخشی به جامعه از فعالان این عرصه خصوصا خبرنگاران پر تلاش بخش دیشموک که دلسوزانه اقدام به خبررسانی میکنند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون همه اصحاب رسانه را برای حرکت در مسیر بیداری تمام جوامع بشری و بر پایی حق و عدالت را خواهانیم.

بخشدار دیشموک

علیرضا نوروزی خوب

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

متن پیام شهردار به شرح زیر آمده :

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

۱۷مرداد «روز خبرنگار» یادروز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه وقلم و پاسداشت تلاشهای انسان های بی ادعایی است که در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه گام برمی دارند و با تحمل سختیهای فراوان به نگاشتن حقایقی می پردازند که رشد وتوسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه های مختلف ، پرچم آزادی ،آگاهی وامید را برافراشته اند.

سلام ودرود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم وآگاهی را پاس می دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق وعدالت به کار نمی گیرند. سلام ودرود خدا بر تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان وزورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بنداند که آن کس که آگاه تر است ،مسؤول تر است. خبرنگار در قبال ملت وکشور ،باورها واعتقادات مردم ، منافع ملی و تجاز فکری و اندیشه های بیگانه به کشور مسؤول است.خبرنگار در قبال کژاندیشی و کژرفتاریهای اداره کنندگان کشور مسؤولند و این مسؤولیت نه تنها محدودیت نمی آفریند ،بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار وهموارتر می سازد.

اینجانبان خادمان شما در مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر دیشموک روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه قلم ورسانه در ایران اسلامی و تمامی خبرنگاران آزاده جهان و اصحاب قلم ورسانه بی ادعای بخش وشهر دیشموک ،تبریک وتهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق وسربلندی این عزیزان را در تحقق رسالت والا وحرفه ای خود به منظور توسعه وشکوفایی ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

 

شهردار دیشموک

روح الله اسفرم

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ