بخشدار دیشموک: شرکت برق به بحث روشنایی معابر روستایی-شهری و اصلاح شبکه برق و برقرسانی به گلزار شهدا توجه ویژه کند+تصاویر
بخشدار دیشموک: شرکت برق به بحث روشنایی معابر روستایی-شهری و اصلاح شبکه برق و برقرسانی به گلزار شهدا توجه ویژه کند+تصاویر
بخشدار دیشموک با اشاره به اهمیت،  اصلاح و توسعه شبکه برقرسانی در بعضی از روستاها از جمله روستای گراب، دهنو، مازه فرج، ده‌رستم بناری و ...، اذعان کرد: شرکت برق در جهت برقدار کردن برخی از گلزار شهدای بخش همکاری کند.

به گزارش خبر دیشموک، صفا حبیبی بخشدار دیشموک و مهرداد تابش نژاد رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه برای بررسی وضعیت ورودی دیشموک(روستای گراب)، از این منطقه بازدید کردند.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک؛ تسریع در روند پروژه برق دومداره دیشموک به قلعه‌ریسی  را خواستار شد، گفت: انتظار هست به بحث روشنایی معابر روستایی و شهری  و طرح سیم به کابل تعدادی از روستاها توجه ویژه شود.

بخشدار دیشموک با اشاره به اهمیت،  اصلاح و توسعه شبکه برقرسانی در بعضی از روستاها از جمله روستای گراب، دهنو، مازه فرج، ده‌رستم بناری و …، اذعان کرد: شرکت برق در جهت برقدار کردن برخی از گلزار شهدای بخش همکاری کند.

حبیبی با اشاره به جابجایی تیرهای برق خیابان آزادی شهر دیشموک، گفت: باتوجه با اینکه کار تخریب و بازگشایی این مسیر در حال انجام است، امید است در جهت جابجایی عمودهای برق خیابان آزادی تسریع شود.

مهرداد تابش‌نژاد رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه در حاشیه بازدید از روستای گراب، گفت: اجرای طرح اصلاح و توسعه شبکه برق ورودی دیشموک ( روستای گراب) انجام می‌شود.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه افزود: باتوجه به قانون و شرایط کار، اصلاح شبکه برق منوط به تخریب و بازگشایی حریم معابر است.

تابش‌نژاد تصریح کرد: ابتدا باید تخریب صورت پذیرد و حریم رعایت شود تا شرکت برق نسبت به طراحی شبکه در جهت طراحی و اصلاح و توسعه شبکه اقدام کند.

وی با بیان اینکه، چون طراحی و اجرای شبکه بدون تخریب و بازگشایی، امکان ندارد،ابراز امیدواری کرد: در صورت بازگشایی حریم معابر، در هفته آتی کارشناسان طراحی شبکه به منطقه اعزام و کار طراحی شبکه را انجام ‌می‌دهند و باتوجه به اهمیت ساماندهی ورودی دیشموک، طرح اصلاح شبکه در روستای گراب و ورودی دیشموک انجام و صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/