بخشدار دیشموک در جمع مردم سرگچ: راه ارتباطی و احداث «پل» نیاز اساسی مردم سرگچ است/ راهداری کمک کند مشکل راه ارتباطی «سرگچ »مرتفع شود
بخشدار دیشموک در جمع مردم سرگچ: راه ارتباطی و احداث «پل» نیاز اساسی مردم سرگچ است/ راهداری کمک کند مشکل راه ارتباطی «سرگچ »مرتفع شود
بخشدار دیشموک گفت: اگر اداره راهداری  در جهت زیرسازی و حتی قیرپاشی مسیر منتهی به روستای سرگچ اقدامی مناسب انجام دهد، و در دستور کار باشد بخشی از مشکلات مردم مرتفع می شود.

علیرضا اتابک امروز در نشست بررسی مشکلات بخش دیشموک هدف از این سرکشی را بررسی مشکلات از نزدیک و تصمیم‌گیری برای رفع آنها دانست و اظهار داشت: همه ما مسوول هستیم رسالت داریم به مردم خدمت کنیم.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با وجود خدماتی که در بخش دیشموک ارائه شده همچنان منطقه کمتر برخوردار قلمداد می‌شود.

وی اضافه کرد: در این بخش به رغم مشکلات، ظرفیت‌های گردشگری و توانمندی اقتصادی هم وجود دارد اما کمتر به انها پرداخته شده است.

 اتابک گفت: مشکلات مختص دیشموک نیست حوزه دشمن زیاری از بخش دیشموک مشکلات بیشتری دارد.

وی با اشاره به زیرسازی و تسطیح جاده، های دیشموک افزود: این کار در حال انجام است.

فرماندار کهگیلویه گفت:  در برخی مناطق روستایی و عشایری هزینه‌های گزافی برای خدمات‌رسانی انجام می‌شود اما بعد از مدتی خالی از سکنه می شوند و هزینه هدر می‌رود.

صفا حبیبی نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه گازرسانی، بهداشت و نوسازی مدارس خدمات خوبی در بخش ارایه شده است،گفت: برق، آب شرب و.جاده مشکل اساسی روستاهای دیشموک است.

بخشدار دیشموک گفت: شبکه اصلی گازرسانی به روستاهای حومه غربی  انجام شد با توجه به سردسیری و صعب العبوری منطقه انتظار می رود زودتر علمک گذاری شروع شود.

حبیبی با بیان اینکه، خدماتی در حوزه های مختلف به مردم ارائه شد، افزود: راه ارتباطی و احداث پل برای گذر از رودخانه نیاز اساسی مردم این منطقه است.

بخشدار دیشموک گفت: اگر اداره راهداری در جهت زیرسازی و حتی قیرپاشی مسیر منتهی به روستای سرگچ اقدامی مناسب انجام دهد، و در دستور کار باشد بخشی از مشکلات مردم مرتفع می شود.

حبیبی اذعان کرد:

انتهای پیام/