با مخلان نظم در دیشموک برخورد شود
با مخلان نظم در دیشموک برخورد شود
امام جمعه دیشموک گفت: باید با مخلان نظم در دیشموک برخورد شود.

به گزارش خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به رعایت تقوای الهی  اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا حفظ امنیت و رعایت آن است.

وی افزود: متأسفانه مسائلی در منطقه رخ می دهد که خواستار پیگیری از مجاری قانونی و پرهیز از اختلافات همچون برداشت جاشیر کوهی هستیم.

راوند با اشاره به فصل درو جاشیر کوهی ادامه داد: در فصل برداشت جاشیر کوهی اختلافاتی بین مردم ایجاد که طبق قانون، درو جاشیر بایستی در مکان های فاقد اختلاف باشد.

وی گفت: قانون با مخلان نظم که به دنبال نا امنی هستند برخورد خواهد کرد که از نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی خواستار برخورد با مخلان نظم در خصوص این مسئله هستیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حذف ارز ترجیحی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دولت برنامه خوبی برای ریل گذاری اقتصادی دارد که بر مردم لازم است با دستگاه های اطلاعاتی برای مقابله با احتکار کنندگان برخورد شود.

وی افزود: ما باید کمک کار دولت باشیم و در گرانی اقلامی همچون روغن، کم فروشی نکنیم تا برای معیشت مردم مشکلی پیش نیاید.

راوند با اشاره به اهمیت اصلاحات اقتصادی توسط دولت مردمی ادامه داد: بیماری اقتصادی به اواخر دولت پهلوی بر می گردد و این روند ادامه پیدا کرده و به نتیجه نرسید تا اینکه الان دولت سیزدهم گام های مهمی را در این زمینه برداشته است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به مأموریت های دولت گفت: یارانه ترجیحی مردم تاکنون در اختیار عده ای خاص بوده که دولت شروع به حذف ارز ترجیحی کرده که ضرورت دارد تا مردم با دولت همکاری کنند.

وی افزود: این اصلاحات در مجلس به قانون تبدیل شده که شرایط منطقه آبستن حوادثی است که برای مصون سازی کشور از خطرات آینده بایستی به سوی اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم.

راوند با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران ادامه داد: برخی از رسانه ها درصدد ایجاد تفرقه بین ایران و سوریه بوده که حضور بشار اسد مهر ابطالی بر این تفکر بود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته سلامت با شعار سلامت و جوانی جمعیت گفت: از تشکیل میز خدمت بهداشت و درمان تقدیر و ما بایستی به جوانی جمعیت و شادابی آن توجه کنیم.

وی با اشاره به شهادت حمزه عموی پیامبر در پانزده شوال افزود: حمزه سیدالشهدا دارای مقام بالا در پیشگاه خداوند بوده که به شیر خدا و رسول اش تشبیه شده است.

راوند با اشاره به پانزده شوال سالروز عبدالعظیم حسنی ادامه داد: عبدالعظیم حسنی نمونه پیرو اهل‌بیت بوده که پیام امام رضا و هادی علیهم السلام از زبان ایشان به شیعیان می رسید.
وی گفت: ادای امانات و وفای به عهد از تأکیدات اهل‌بیت به شیعیان توسط عبدالعظیم حسنی جهت اجرای در زندگی بوده است.

راوند با اشاره به بیست و چهارم اردیبهشت سالروز لغو تحریم تنباکو افزود: به دستور میرزای شیرازی تنباکو توسط مردم تحریم شده که این مسئله برای ما درس است که بایستی جلوی نفوذ در مسائل اقتصادی گرفته شود.

انتهای پیام/