بازسازی عملیات کربلای ۵ در کهگیلویه و بویراحمد
بازسازی عملیات کربلای ۵ در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی عملیات کربلای پنج در هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان از اجرای برنامه شب‌های شیدایی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و گفت: عملیات کربلای پنج در دهکده دفاع مقدس بازسازی می‌شود.
سردار حسن حکمتیان‌ همچنین از برگزاری رژه خودرویی در آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برای مرکز استان و یکی از شهرستان‌ها، رژه خودرویی پیش‌بینی شده است.
وی بیان کرد: تیپ ۴۸ فتح یک هزار و ۵۲۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که یادواره شهدای تیپ در هفته دفاع مقدس برگزار و از همسران و مادران شهدا تجلیل می‌شود.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان گفت: ۱۵۰ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این هفته تجلیل می شوند.
سردار حکمتیان افزود: عملیات کربلای پنج یکی از صحنه های رشادت، جانفشانی و ایثارگری شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در دفاع از تمامیت ارضی کشور برابر دشمن متجاوز بعثی بود.
وی ادامه داد: در عملیات کربلای پنج در فاصله ۳۰ کیلومتر، ۳۰ هزار نفر از نیروهای مسلح و بسیجی کشورمان به شهادت رسید و یا جانباز شدند ولی قاطعانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و نگذاشتند که متجاوزان به اهداف خصمانه خود دست یابند.
نصیری بیان کرد: همه امکانات موجود دستگاههای اجرایی و تجهیزات موتوری، فرهنگی و آموزشی و غیره باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر بازسازی عملیات کربلای پنج در کهگیلویه و بویراحمد بسیج شوند و به میدان بیایند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ