این بعضی خبرنگاران فقط سَفَرنِگارند/ تقدیر از پاسخگویی مسئولانی که مردمی و با خبر دیشموک رسانه‌ی مردمی تعامل دارند
این بعضی خبرنگاران فقط سَفَرنِگارند/ تقدیر از پاسخگویی مسئولانی که مردمی و با خبر دیشموک رسانه‌ی مردمی تعامل دارند
مجموعه انتظامی شهرستان کهگیلویه در راس سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با حضور در دیشموک از تیم خبر دیشموک تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه؛ در مراسم تجلیل از تیم خبر دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه ی این رسانه‌ی خبری ، اظهار کرد: احساس امنیت را خبرنگاران بالا می برند و این مسئله بیشترین تاثیر را در رضایتمندی مردم دارد.

موسوی افزود : خبرنگاری که درست ،صادقانه و  بدون توجه به  مسائل سیاسی قلم می زند، میتواند بیشترین نقش امنیتی را در بین مردم ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد : انتقاد پذیر هستیم و خواسته شما، درخواست مردم هست و بدون اینکه انتقادی جامعه را به حاشیه بکشاند ما پاسخگو خواهیم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت :خبرنگاران در دیشموک و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد کار سختی را برعهده دارند و البته بسیار ریز بین تمام مسائل را زیر نظر دارند .

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه، امام جمعه دیشموک نقش پدر منطقه رادارند و ما (نیروی انتظامی ) و سپاه برادریم،تصریح کرد : بخشدار دیشموک نیروی جوان و پای کاری است و این مجموعه با تعامل، اتحاد و برادری برای خدمت به مردم موفق تر خواهیم بود.

موسوی بزرگترین امتیاز دیشموک را معتمدین و ریش سفیدان منطقه دانست و گفت : این مورد در استان و حتی کشور نقطه برجسته و نکته ای مهم هست که اتفاقاً در یک سال اخیر تاثیر بسزایی در حل مشکلات منطقه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک گفت : بی‌تردید کارکرد تمامی اصحاب رسانه در بیان خدمات نظام اسلامی و ایجاد امید در جامعه یا در ارائه مشکلات موجود کشور و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی غیرقابل انکار است و توجه ویژه به فعالان این حوزه و همکاری تنگاتنگ مسئولان با خبرنگاران می‌تواند نوید بخش حل مشکلات مختلف باشد.

سرگرد بهرا فرمانده  حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت : ما مجموعه سپاه پاسداران  زیر چتر ولایت و رهبری و امام جمعه دیشموک (نماینده ولی فقیه) در کنار برادران خود یعنی نیروی انتظامی یک هدف را که همان خدمت به مردم و نظام و انقلاب و رهبری است را دنبال کرده و مسیر خون شهداء را ادامه خواهیم داد.

حیات لایقی خبرنگار خبر دیشموک و فعال رسانه ای با اشاره به واکنش برخی مسئولان به خبرها، گفت : مسئولان سعی کنند سعه صدر خویش را بالا برده و انتقاد پذیر باشند.

لایقی که از ثبت نام شدگان اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه هستند ؛افزود : برخی خبرنگاران نمی توانند کار خبری کنند و توانایی و استعدادی در این زمینه ندارند و متاسفانه باید بیان کنم که برخی خبرنگاران فقط سَفرنِگار هستند.

مالک آهنگ سردبیر خبر دیشموک گفت : تیم خبر دیشموک با سابقه قعالیت چند ساله و بدون هیچ چشمداشتی به مردم منطقه خدمت کرد و همیشه خبری را منتشر کردیم که به صلاح منطقه باشد.

مالک آهنگ با اشاره به اینکه مسئولان منطقه راضی به فعالیت خبر دیشموک در منطقه نیستند، خاطرنشان کرد: مسئولان منطقه دوست ندارندکه تبم خبر دیشموک کار خبری کنند و این در نوع خود قابل تامل می باشد.

مالک آهنگ ضمن اشاره به سخنان تاثیر گذار فرمانده انتظامی شهرستان گفت : در دیشموک با احترام به جایگاه امام جمعه، سپاه پاسداران ، ریاست محترم دستگاه قضا و نیروی انتظامی بیشتر از هر مسئله ای نیاز میبرم به کدخداد خوب داریم تا مشکلات منطقه را پیگیری و حل نماید که طی چند سال اخیر این مقوله نقش مهمی در رفع نزاعات دسته جمعی و … داشت.

سردبیر پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک با توجه به سابقه و تجربه کاری خود در منطقه دیشموک گفت : سروان فضیلت در سخت ترین منطقه مدیریت را به دست گرفتند و این منطقه در کشور هم جزء مناطق سخت و ویژه می باشد که جا دارد از وی تقدیر و تشکر شود.

مالک آهنگ در ادامه ضمن تشکر ویژه از ریاست محترم دستگاه قضا(دادگاه عمومی) در دیشموک و مجموعه نیروهای امنیتی ؛سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی اذعان داشت : سپاه پاسداران از سرهنگ محقق تا سرهنگ برومندزاده و هم اکنون سرهنگ پوربهشت همیشه در کنار تیم خبر دیشموک بوده و کوتاهی نکردند که جادارد تقدیر و تشکر ویژه از این عزیزان شود.

وی همچنین تعامل رئیس دستگاه قضا در دیشموک را با تیم خبر دیشموک قابل تحسین دانسته و بیان نمود : سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهر دیشموک در هر ساعاتی پاسخگوی سوالات تیم خبر دیشموک بود و از این بابت کوتاهی نکرد که از وی هم تشکر می کنیم.

در پایان از نیم خبر دیشموک با اهداء لوح تجلیل و سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبرنگار خبر دیشموک را پیگیر و منصف دانست که همیشه پیگیر مشکلات منطقه هستند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ