ایرج پذیرش: ۳۰سال خدمت خالصانه انجام دادم؛ همچنان در کنار مردم بخش دیشموک هستم
ایرج پذیرش: ۳۰سال خدمت خالصانه انجام دادم؛ همچنان در کنار مردم بخش دیشموک هستم
فرهنگی بودن یک نعمت الهی است و شکوه ,مجد و عظمت این جایگاه مهم و تاثیر گذار (شغل)در طول تاریخ در بین انسانها ی کره زمین همیشه زبانزد عام و خاص بود

خبر دیشموک ؛ متن خداحافظی ایرج پذیرش از همکاران فرهنگی به مناسبت بازنشستگی و پایان سی سال خدمت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الْخَلْقُ عِیَالُ اللَّهِ فَأَحَبُّ الْخَلْقِ عَلَی اللَّهِ مَنْ أَدْخَلَ عَلَی أَهْلِ بَیْتِ مُؤْمِنٍ سُرُوراً»؛[۱۳] مردم عائله و جیره خواران خداوندند. محبوب ترین مخلوقات نزد خدا کسی است که سودش به عائله خدا برسد و خانواده ای را خوشحال کند.»

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ خداوند منان را شاکر و سپاسگزام که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پر مهر و محبت همکاران فرهنگی فرهیخته‌ و ارزشمند سپری کنم.
این حقیر بخاطر ۳۰سال خدمت در مسیر علم ، فرهنگ ، ادب ، اخلاق، و‌متانت و مردمداری و پایان خوش سجده شکر بجای می آورم.

معلم و فرهنگی بودن یک نعمت الهی است و شکوه ,مجد و عظمت این جایگاه مهم و تاثیر گذار (شغل)در طول تاریخ در بین انسانها ی کره زمین همیشه زبانزد عام و خاص بود .

سالها خدمت اینجانب کنار دیگر همکاران فرهنگی فرهیخته‌ در بخش دیشموک و ‌روستاهای دورافتاده دلیلی جز عشق و علاقه به این مقام عظیم الشان نداشت و به همین خاطر توانستم با توکل بر پروردگار متعال و توسل جستن از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این زمینه به مردم خالصانه خدمت انجام دهم.

اینجانب ضمن عرض خداحافظی و تقاضای حلالیت از شما همکاران ارجمند و صمیمی ؛ امید آن دارم که الهه ی مودت ، ما را به عز وصال، متصل نماید.

 جا دارد از همه کسانی که با این حقیر تماس گرفته و پیامک زدن تا ابراز مهر و محبت نمایند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

ایرج پذیرش در پایان با اشاره به سخن امام خمینی« ره» معلّمی شغل انبیا است»؛ این فقط یک شعار دل‌خوش‌کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است: وَ یُعَـلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَة؛ از جمله‌ی خصوصیّات پیامبران، تعلیم است؛ گفت: ازهمه کسانیکه در این جایگاه قرار دارند انتظار دارم با عشق و علاقه کار کنند و قدر لحظه به لحظه این شغل تاثیر گذار که شغل انبیا نامگذاری شده را بدانند تاان شاء الله زیرنظر آنها نسل آینده این دیار فرزندانی پاک و خدوم و فرهیخته ای تربیت شوند.

خبر دیشموک؛ لازم به ذکر است ایرج پذیرش خدمت خود را در روستا های دورافتاده سیلاب کلوار آغاز و مدتی هم در منصب معاونت پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش مدیریت مدارس مستقل و چهارسال در شورای شهر دیشموک در کنار مردم بود و همچنان هم در اجتماع به عنوان شخصیت برجسته جهت خدمت به مردم منطقه قدم برمیدارد و انشاءالله که در تمام مراحل زندگی در ادامه موفق و پیروز سربلند باشند.

خبر دیشموک ضمن خسته نباشید به ایرج پذیرش و تمام عزیزانی که امسال در بخش دیشموک بازنشستگی خود را جشن گرفتند برای آنها در ادامه زندگی آرزوی موفقیت می نماید.

 

انتهای پیام/م: آ