ایران کشور مستقل است/دشمن با تبلیغات دنبال ضربه زدن است
ایران کشور مستقل است/دشمن با تبلیغات دنبال ضربه زدن است
وی اضافه کرد: آمریکا و دنیای غرب حرف از حقوق بشر می‌زند در حالی که طبق آمار رسمی رسمی آمریکا جزء ۱۰ کشور خشن علیه زنان است.

به گزارش خبر دیشموک،   سردار حمید خرمدل_فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در قرارگاه جهاد تبیین طرح شهید هاشمی بانوان شاغل این استان، «زن» را نماد صلح، غیرت و لطافت در جامعه ایرانی دانست و اظهار داشت: دشمنان همیشه از این ابزار علیه نظام اسلامی استفاده کردند و با شعار‌های فریب دهنده در رابطه با حمایت از زن به دنبال نشانه گرفتن بنیان خانواده هستند.
سردار خرم‌دل با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمان وقت برخی از مناطق ایران را به صورت قطعه قطعه جدا کردند، بیان کرد: امروز دشمنان نیز با ایجاد اختلاف بین قومیت‌های مختلف به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند تا بر آن مسلط شوند، اما ما اجازه تعرض به ذره‌ای از خاک کشورمان را نخواهیم داد.
وی به خبر فروش پهباد‌های ایرانی به کشور روسیه در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا خود بزرگترین صادرکننده و فروش تسلیحات جنگی به کشور‌هایی از جمله اوکراین است، حق ندارد به کشور دیگری بگوید شما سلاح نفروشید.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما امروز در یک جنگ فکری و‌ اندیشه‌ای قرار داریم، یادآور شد: فضای مجازی دست غربی‌هاست و آن‌ها با بمباران خبری فکر و‌ اندیشه ما را نشانه رفته‌اند و نباید اجازه دهیم دشمن بر این فضا مسلط شود.
وی گفت: دشمن با حجم انبوهی از تبلیغات علیه کشورمان به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تا کشور را با مشکل مواجهه کند.
سردار خرم‌دل با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت کشور نسل ده ۷۰ و ۸۰ هستند، افزود: این نسل سختی‌ها، مشکلات و پیشرفت‌های روز افزون کشور را ندیده‌اند لذا برای این قشر این موارد قابل لمس نیست که تنها راه برای رفع این مشکل، جهاد تبیین است.
وی با بیان اینکه مردم و روحانیون با قیام علیه حکومت پهلوی، به دنبال تبیین احکام دین بودند، بیان کرد: ۹۸ درصد مردم در سال ۱۳۵۷ به جمهوری اسلامی رای دادند و با این پیروزی، معادلات غرب را بهم زدند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد موقعیت ویژه ایران اسلامی در خاورمیانه را مهم دانست و ادامه داد: کشور ایران بیشترین ذخائیر نفت و گاز را دارد و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و تمدنی دارای شاخص‌های بسیار متفاوت و منحصر به فردی است و آمریکا و دنیای غرب به دنبال این هستند از این موقیعت استفاده کنند.
وی به صحبت امام خمینی (ره) در رابطه با صادر شدن انقلاب اسلامی به سایر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: مردم کشور‌های سوریه، عراق، فلسطین، یمن و آمریکای لاتین به با تاسی از انقلاب اسلامی به دنبال تشکیل کشوری اسلامی هستند.
سردار خرم دل کشور ایران را تنها کشور مستقل دنیا نام برد و افزود: امروزه کشور ایران در زمینه‌های موشکی، هسته‌ای و سلول‌های بنیادی قابل مقایسه با گذشته و حتی کشور‌های منطقه نیست.
وی اضافه کرد: آمریکا و دنیای غرب حرف از حقوق بشر می‌زند در حالی که طبق آمار رسمی رسمی آمریکا جزء ۱۰ کشور خشن علیه زنان است.

انتهای پیام/