ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت پوشش این نهاد در استان ایجاد شد

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ارسلان جلال فرد در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان و گروههای هدف تحت پوشش کمیته امداد یکی از اولویت‌های بسیار مهم این نهاد است.

 

وی بیان کرد: در همین راستا از سال ۹۹ تا پایان ۱۴۰۰ افزون بر ۲ هزار و ۶۴ تخته گلیم از طریق مددجویان و همکاری مجریان کمیته امداد که آموزش های لازم را به این افراد ارائه داده بودند به بازار مصرف صادر شده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این میزان گلیم تولیدی مددجویان نهاد از طریق راهبران شغلی و کمیته اقتصادی کمیته امداد کشور به فروش رسید، تصریح کرد: این تعداد گلیم به ارزش ۱۰۵میلیارد ریال در بازار مصرف فروخته شده است.

 

جلال فرد عنوان کرد: باید از ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد جهت رشد صنایع دستی استفاده کرد، تا این صنعت زیبا رونق لازم را به دست آورد.

 

وی گفت: در سال گذشته ۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد توسط این نهاد به وجود آمده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش عمده این اشتغال زایی از طریق صنایع دستی بوده است، خاطرنشان کرد: اشتغال زایی یکی از برنامه های محوری کمیته امداد می باشد که مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید فراوان کردند.

 

وی بیان کرد: در راستای توانمندسازی خانواده ها بهترین اقدام اشتغال زایی است و این هدف در سرلوحه کار کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد.

 

وی افزود: هدف گذاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید حدود ۸ هزار و ۱۰۰ فرصت اجرای طرح و ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف خود است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی این میزان اجرای طرح و فرصت شغلی نسبت به سال گذشته اضافه کرد: در این خصوص اعتبار سال جاری نیز ۴ هزار میلیارد ریال برای هدف گذاری اشتغال زایی خانواده های تحت حمایت و گروههای هدف کمیته امداد پیش‌بینی شده است

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ