اولین سالگرد شهید موسی نوروزی در دیشموک+گزارش تصویری_متنی
اولین سالگرد شهید موسی نوروزی در دیشموک+گزارش تصویری_متنی
امام جمعه دیشموک متذکر شد:  هر کسی علیه نیروی انتظامی قدمی بردارد یا حرفی بزند در کنار اشرار خواهد بود.

به گزارش خبر دیشموک ،  حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در مراسم یکمین سالگرد شهید موسی نوروزی،  شهید راه امنیت ضمن اشاره به اینکه : شهداء زنده اند و تاثیر این شهید را در منطقه ما دیدیم، اظهار کرد: پدر شهید دنبال کار فرهنگی است و این کار بسیار خوب و قابل تقدیر و تحسین است.

درقبال خون شهدا وظیفه سنگینی داریم

راوند افزود: شهید نوروزی در راه امنیت به شهادت رسید و وظیفه ما سنگین است، باید کمک کار نیروی انتظامی باشیم و قدردان خون شهدا باشیم و اینکه در سالگرد این شهید عزیز شرکت کردید همان قدرشناسی و قدردانی نسبت به زحمات نیروی انتظامی، است.

امام جمعه دیشموک متذکر شد:  هر کسی علیه نیروی انتظامی قدمی بردارد یا حرفی بزند در کنار اشرار خواهد بود.

شهدا افتخار ما هستند

رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم بیان کرد: در این یادواره جمع شدیم تا یاد خاطره قهرمان منطقه را گرامی بداریم و امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهید باشیم.

وی افزود: افتخار ما همین موسی نوروزی ها هستند و امنیت ما مرهون مجاهدت خاموش همین شهدای والا مقام است.

پارسیان نژاد خاطرنشان کرد: اگر‌امروز نیروی انتظامی مقتدر و پایدار است بخاطر شهادت و ایثار و از خودگذشتگی همین موسی نوروزی ها است و همین شهیدان هستند که عامل انسجام و اتحاد ما می باشند.

مدیرکل بنیاد شهید استان در پایان متذکر شد: به برکت‌روشنگری ها به لطف الهی کشور ما در امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

دشمنان دنبال تفرفه افکنی هستند

حجت الاسلام والمسمین  شیخ قدرت الله خرم روز نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان در این مراسم اظهار کرد: از جای جای استان و کشور گرد هم آمدید تا یکمین سالگرد شهادت این قهرمان دفاع از امنیت و آرامش و آسایش مرز و بوم را داشته باشیم.

وی افزود:  شهید با عمل و با فطرات خونش نشان دادند که مصداق بارز مدافع نظام، اسلام و اهل بیت  هستند،  با قطرات خون خود به همه ما درس دادند، اگر می‌خواهید در دنیا برای گفتن‌حرف داشته باشید؛ شجاعت داشته باشید و شهید موسی نوروزی درس بزرگی به همه ما دادند و بالاتر از شهادت خوبیِ دیگری نیست، این توصیف پیامبر اعظم (ص) است.

خرمروز تصریح کرد:  شهید حیات دارد، شهید تاثیر روانی و فرهنگی دارد و این تاثیر بعد از شهادت موسی نوروزی در این روستا کاملاً بر همه روشن شد.

وی بیان کرد:  شهید در وصیت نامه های خود،  تاکید و و وصیت به انسجام، اتحاد ومواسات می کند و خواستار دوری از تفرقه و اختلافی که دشمن دنبال همین مسئله هست،  بوده است.

خرمروز اذعان کرد:  امروز سلطنت طلبان،منافقین و سرویس های اطلاعاتی دشمن منسجم شدند برای ایجاد تفرقه؛ لیکن اتحاد مردم توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و در ادامه هم مردم ایران پای خون شهدای ایران اسلام خواهند ایستاد.

خرمروز  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان متذکر شد:  امروز بسیج ،سپاه ،نیروی انتظامی، ارتش مقابل دشمنان منسجم ایستادند و دشمنان کور خواندند که فکر کنند کاری را پیش خواهند برد و البته در برابر ملت ما موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/م. آ

 

  • نویسنده : مالک آهنگ