اولویت مردم اشتغال است/ راه اندازی کارخانه سیمان بهترین امتیاز
اولویت مردم اشتغال است/ راه اندازی کارخانه سیمان بهترین امتیاز
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: اولویت مردم کهگیلویه اشتغال است و باید بهبود ظرفیت ها در شهرستان محقق شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، افزود: سفر هیأت دولت به مناطق کم برخوردار برای شنیده شدن صدایشان به معنای توجه به اصل انقلاب است.

 

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان اجتماعی به کهگیلویه، اظهار داشت: تعداد افراد بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی دهدشت ۱۷ هزار نفر است.

 

وی افزود: این سازمان، تعداد ۴۸ هزار نفر تبعی و قریب به ۶۰ هزار نفر دیگر بیمه شده خارج از شهرستان دارد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: حدود ۱۲۰ هزار نفر داخل و خارج از شهرستان را یک درمانگاه کوچک در این شهر خدمات رسانی می‌کند که در شأن این مردم نیست.

 

موسوی با توجه به وجود ۱۳ بیمارستان در استان و مشکلات ظرفیت بیمارستانی کهگیلویه، خواستار احداث یک بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شد.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه اولویت مردم این شهر را اشتغال دانست و یکی دیگر از مطالبات شهرستان را احداث یک کلینیک عنوان کرد.

 

وی ابراز داشت: این سازمان بزرگ می‌تواند با سرمایه گذاری و ایجاد یک کارخانه ولو در سطح کوچک بخشی از اشتغال این شهرستان را حل کند.

 

موسوی راه اندازی کارخانه سیمان کهگیلویه را ضروری دانست و گفت: در صورت تصدی گری، شرکت شستا می‌تواند ارز آوری خوبی در این زمینه داشته باشد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ