اولتیماتوم استاندار به مدیران
اولتیماتوم استاندار به مدیران
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: تا روزی که در جایگاه‌ مدیریتی هستند به مردم خدمت کنند.

حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد تا تاریخ دهم شهریور ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۱۴۷۰ پروژه فعال در استان وجود دارد که دستگاه‌ها برای این تعداد پروژه ۱۸۵۵ میلیارد تومان مبادله موافقت‌نامه انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پیشرفت این تعداد پروژه اعتبارات سال جاری استان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: کل اعتبارات مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ۷۲۶ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است و تلاش ما ساخت خانه‌های مردم قبل از آغاز سرما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مستندسازی اموال دولت تاکید کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۶۵۰ مورد از اموال منقول و غیر منقول دستگاه‌ها سند دار شدند و  یک هزار پروژه هم سند دار خواهد شد که از این حیث رتبه سوم را کسب کردیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم همه محرومیت‌ها، گرفتاری‌ها و عقب‌ماندگی‌های این استان اما پروژه‌ها در همه بخش‌های آب، راه، عمران روستایی، بخش آموزش و فناوری و حوزه فرهنگی فعال است.

کلانتری در بخش سوم سخنان خود خطاب به مدیران گفت: دولت تدبیر و امید ۸ سال خدمت کرد و دولت آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده طبیعتا استاندار و سایر مدیران در دولت جدید تغییر خواهند کرد به شما مدیران توصیه می‌کنم تا روزی که در این جایگاه‌ها هستید مکلف به ارائه خدمت به مردم هستید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر جایی که قرار گرفتید افتخار کنید اگر مدیران به واسطه این تغییر و تحول تعللی ایجاد کنند برخورد می‌کنیم و از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم نظارت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/