انواع درگیری و بداخلاقی ها در ادارات دیشموک قابل تحمل نیست/ استخدام های قومی قبیله و بدون آزمون می شود و هرکاری دوست دارند می کنند
انواع درگیری و بداخلاقی ها در ادارات دیشموک قابل تحمل نیست/ استخدام های قومی قبیله و بدون آزمون می شود و هرکاری دوست دارند می کنند
امام جمعه دیشموک اذعان کرد: در استفاده از فضای مجازی دقت شود و هرمطلبی بازنشر نشود.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه،خودم و همه شما را به رعایت تقوی الهی دعوت میکنم اظهار کرد: رفتار، اعمال و گفتار همراه با تقوای الهی، انسان را به سعادت می رساند.

وی به سخنرانی رهبری در اربعین اشاره کرد و گفت: فرموده رهبری مبنی براینکه افشاگری و بیان حقایق مدنظر باشد، حقایق باید برای جامعه روشن شود،مردم حق دارند از تمام اتفاقات کشور آگاهی داشته باشند، باید به مسئله تبیین اهمیت داده شود و ابهام در مسائل نباشد.

راوند تصریح کرد: در تبیین حقایق باید سیره اخلاقی و دینی همراه با اخلاق اسلامی مدنظر بوده و البته حقایق بدون دشنام و توهین و تهمت، بیان شود.

امام جمعه دیشموک اذعان کرد: در استفاده از فضای مجازی دقت شود و هرمطلبی بازنشر نشود.

رواند، به بازی تکراری آمریکا و آژانس علیه ایران اشاره و بیان کرد: اینها با بازی تکراری و ادعای بی پایه و اساس علیه ایران اسلامی،کاملا علیه کشور ما و فعالیت های صلح امیز هسته ای ایران قدم برداشته و علاوه بر حرکت مخالف در جهت مذاکرات، با هدف و اراده ایجاد اختلاف بین کشور ایران و کشورهای منطقه قصد مشکل افرینی برای کشور ما را دارند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه آمریکا و آژانس در جهت مجاب کردن حرکت ایران درجهت مسیرموافق خودشان هستند، افزود: ایران فقط درصورت برداشتن کامل تحریم ها، همراهی می کند.

راوند به اتفاقات اخیر شمال غرب اشاره و گفت: از ایجاد چنین آشوب هایی دنبال اختلاف افکنی بین ایران و کشورهای منطقه هستند، که هرگونه توطئه علیه ایران پذیرفتنی نیست و هرموقع اراده شود پاسخ کوبنده داده می شود.

امام جمعه دیشموک به شهادت امام رضا (ع) در۳۰ صفر اشاره و این اتفاق را تسلیت و همچنین به رحلت حسن زاده املی اشاره و گفت: ایشان یک شخصیت عالم در همه علم بوده و وداع ایشان با دنیای فانی را تسلیت عرض میکنیم.

راوند همچنین اذعان کرد: اقدام شجاعانه نوجوان دهه هشتادی (شهادت علی لندی) که با ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی جان مادران این سرزمین را نجات داد و شهید شد، یاد و منش شهدای دفاع مقدس را زنده کرده است.

امام جمعه دیشموک به تکریم و معارفه استاندار اشاره و از زحمات کلانتری تقدیر و به احمدزاده تبریک گفته است.

راوند افزود: استاندار جدید بومی و باشناخت کامل خود از استان می تواند در جهت رفع مشکلات تلاش کند.

وی با بیان اینکه، در تقسیم اعتبارات در سالهای گذشته به دیشموک بی توجهی شده است، افزود: استاندار جدید دقت کند در تقسیم اعتبارات عدالت برقرار باشد، در انتصاب مدیران هم دقت شود، برخی مسوولان اهمیتی به برنامه و مراسمات مذهبی و دینی نمی دهند، مسوولانی که جوان و انقلابی هستند انتخاب و منصوب شوند و ازظرفیت جوانان انقلابی در انتصاب مدیران استفاده شود.

راوند بیان کرد: استاندار در انتصاب مدیران به سهم خواهی انتخاباتی و دخالت نمایندگان و ستادهای انتخاباتی توجه نکند.

امام جمعه دیشموک، به سفر امروز رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این کار قابل تقدیر است ولی باید بر کار مسوولان نظارت مستمر شود.

راوند تشریح کرد: ریاست جمهور و استاندار جدید و دستگاه قضا بر نیمه کاره رها کردن پروژه هایی از جمله طرح ’جم و طرح هایی که سابقه ۱۰ ساله تعلیقی را دارند، ورود کرده و نظارت کنند و با اعزام یک تیم نظارتی، مشکلات را رصدکنند.

امام جمعه دیشموک به استخدام فله ای و قومی و قبیله ای وبدون آزمون اشاره و گفت:در یک بخش کوچک دیشموک بدون اینکه آزمونی برگزار شود عده ای بکار گرفته می شوند و هرکاری دوست دارند می کنند، نه نظارتی برکارشان است و نه خودنهادها توجه میکنند، انواع درگیری ها و بداخلاقی در ادارات بخش کوچک دیشموک قابل تحمل نیست.

راوند متذکر شد: بر دیشموک نظارت شود که حق مردم ضایع نشود.

گفتنی است نماز جمعه هر هفته دیشموک به یاد یک شهید بخش دیشموک است، در نماز‌جمعه این هفته، یاد روحانی شهید خیرالله پرواز گرامیداشته شده است.

انتهای پیام/