انعقاد تفاهم نامه ۱۰ هزار میلیارد ریالی برای آبرسانی به ۶۰۰روستای استان
انعقاد تفاهم نامه ۱۰ هزار میلیارد ریالی برای آبرسانی به ۶۰۰روستای استان
عملیات آبرسانی به ۶۰۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد به همت قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و شرکت آبفا با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این قرارگاه در راستای انجام مأموریت‌های خود در حوزه محرومیت زدایی و کمک رسانی به مناطق محروم، برای اجرای طرح های جدید آبرسانی با شرکت آب و فاضلاب امضا استان به توافق رسید.

 

سامان رستمی افزود: در مرحله دوم فعالیت قرارگاه بسیج سازندگی با این ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار در بیش از ۶۰۰ روستای محروم استان توسعه یا اصلاح شبکه آب صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: در مرحله نخست، آبرسانی به ۱۰۶ روستا توسط قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح برنامه ریزی شد که تاکنون آبرسانی به ۱۰۱ روستای محروم با ۲۳ هزار نفر جمعیت و یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

هم اکنون عملیات آبرسانی به ۲۵ روستای توسط این قرارگاه در حال اجراست. کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۶۰ هزار مشترک آب آشامیدنی دارد که ۱۹۰ هزار مشترک ساکن شهر‌ها و بقیه در روستا‌ها سکونت دارند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ