انتقاد نماینده ولی‌فقیه از گرانی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/ تورم در حوزه شن و ماسه کنترل شود
انتقاد نماینده ولی‌فقیه از گرانی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/ تورم در حوزه شن و ماسه کنترل شود
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برای چند مین بار از گرانی در بازار انتقاد کرد.

به گزارش خبر دیشموک،    آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری با تسلیت ایام لیالی القدر اخلاق و معنویت را اساس کار یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: طاغوت مردم را به سمت ابتذال و بی اخلاقی و فساد سوق می‌داد اما اساس جمهوری اسلامی اخلاق و معنویت است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تقوا در حوزه‌های مختلف را راه حل رفع مشکلات دانست و گفت: مسئول نظام اسلامی باید با قرآن، مساجد و محافل معنوی انس داشته باشد البته منظور این نیست که کار و وظایف را رها کند و تنها به مسائل معنوی معطوف شود خدمت به نظام و مردم عبادت است اما نباید مجالس و محافل مذهبی فراموش شود.

وی با بیان اینکه مسئول نظام جمهوری اسلامی نباید دچار تکبر و غرور شود گفت: فروتنی و تواضع در مقابل مردم از خصوصیات مسئول نظام است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فرهنگ‌های خرافی که هیچ تناسبی با دین و ملیت ما ندارد در حال افزایش است که مدیران و فرمانداران به این مسئله توجه کنند.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه نمی‌‌شود جاده و راه و کار زیرساختی کرد اما فرهنگ فراموش شود، گفت: در حوزه فرهنگ باید سرمایه‌گذاری کنیم حوزه اقتصاد و عمران سرجای خودش اما باید برای حوزه فرهنگ‌ وقت بگذاریم.

وی از تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا و خسارت‌هایی که به بار می‌آید انتقاد کرد و گفت: جلوی این کار گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از ساخت قبرهای آنچنانی با اشکال مختلف انتقاد کرد و گفت: متولیان بر این موضوع نظارت داشته باشند.

آیت‌الله حسینی ادامه داد: از مدیران می‌خواهم خدمات نظام را بیان کنند، استان قبل از انقلاب اسلامی هیچ امکاناتی نداشت، حتی روستای خودم در ۵ کیلومتری مرکز شهر فاقد هرگونه امکانات بود اما به برکت نظام اسلامی خدمات خوبی صورت گرفت که مسئولان در مجالس، محافل و رسانه این موارد را بیان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات خوب رسانه‌ها در بیان مشکلات و ضعف‌ها گفت: اگر زیاد به نقاط ضعف پرداخته شود مردم مایوس و ناامید می‌شوند دشمنان می‌خواهند به نظام ضربه بزنند لذا توصیه می‌کنم رسانه‌ها در کنار بیان ضعف‌ها، نقاط قوت را هم اطلاع‌رسانی و امید آفرینی کنند.

وی افزایش اعتبارات استان را اقدام خوب مسئولان استان دانست و گفت:طرح‌های بر زمین مانده اولویت‌بندی و به نتیجه برسند، همچنین شعار سال در دستور کار باشد وظایف دانشگاه‌ها و واحدهای تولیدی‌ در تحقق شعار سال دو چندان است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم از گرانی‌ها ناراحت هستند، افزود:گرانی خودرو به مردم فشار آورده است، در سطح استان نظارت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به شهرها برسند همه شهرهای ما رنگ و بوی خوبی ندارد می توان کار و تلاش کرد ما بن‌بست نداریم در یک استان هزینه زیادی نمی‌کنند اما یک کار خوب و با سلیقه انجام می‌دهند.

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: قیمت شن و ماسه‌ها افزایش یافته و مردم در فشار هستند، تلاش شود تورم در  این حوزه کنترل شود.

انتهای پیام/