انتقاد از وضعیت حجاب در ادارات/ اعتبارات حوزه حجاب و عفاف کجا هزینه می‌شود؟
انتقاد از وضعیت حجاب در ادارات/ اعتبارات حوزه حجاب و عفاف کجا هزینه می‌شود؟
در نشست شورای عفاف و حجاب وضعیت حجاب و عفاف در ادارات کهگیلویه و بویراحمد مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبر دیشموک ،     نشست شورای حجاب و عفاف به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت نشست شورای عفاف و حجاب گفت: به دلیل اهمیت موضوع فقط مدیران کل در جلسات حضور پیدا کنند.

سید جواد هاشمی‌مهر بیان کرد: قرارگاه عفاف و حجاب در استان تشکیل شده اما دستورالعمل آن ابلاغ نشده است، ضمن اینکه جلسات عفاف و حجاب هر هفته برگزار و گزارشات آن به استانداری اعلام شود.

در ادامه نوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۰ دستگاه کار فرهنگی انجام می‌دهند اما نتیجه مطلوبی نمی‌بینیم.

خانم توحیدی استاد دانشگاه با اشاره به پوشش نامناسب دختران در مدارس گفت: ۴۰ دستگاه در حوزه فرهنگی مشغول هستند اما خروجی این دستگاه‌ها کجاست؟ چرا وضعیت پوشش دختران در مدارس و دانشگاه‌ها مناسب نیست.

وی با بیان اینکه آسیب‌های متعددی در نتیجه بی‌حجابی دختران را تهدید می‌کند، افزود: اگر در این حوزه دغدغه داریم باید از مدارس و دوره پیش‌دبستانی شروع کنیم، در دانشگاه‌‌ها هم دفتر نهاد مقام معظم رهبری پای کار بیایند.

این مدرس دانشگاه عنوان کرد: وقتی با دختران که پوشش نامناسبی دارند صحبت می‌کنیم ۸۰ درصد آنها از آسیب‌هایی که در نتیجه پوشش متوجه آنها  است اطلاعی ندارند حتی می‌گویند نمی‌دانستیم!

توحیدی با بیان اینکه وضعیت حجاب و عفاف در ادارات مطلوب نیست، گفت: ۹۰ درصد پوشش‌ بانوان در ادارات مطلوب و رضایت‌بخش نیست.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت نامطلوب پوشش ادارات گفت: وضعیت حجاب و عفاف ادارات نگران کننده است اما عام نیست.

همچنین حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۸۴ گروه مطالبه‌گر جهادی در ستاد فعالیت دارند، گفت: حوزه حجاب و عفاف دارای اعتباراتی است اما این اعتبارات کجا هزینه می‌شود که به دست ما نمی‌رسد.

انتهای پیام/