انتصاب یک جوان دیشموکی به عنوان رئیس آموزشکده سماء دهدشت/برگزاری مراسم معارفه باحضور رئیس دانشگاه آزاد
انتصاب یک جوان دیشموکی به عنوان رئیس آموزشکده سماء دهدشت/برگزاری مراسم معارفه باحضور رئیس دانشگاه آزاد
دکتر علی اکبر آذرکمان به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی آموزشکده سما واحد دهدشت منصوب و امروز با حضور دکتر عمرانی نژادریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت مراسم معارفه برگزار شد.

 

 

مراسم تکریم و معارفه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی آموزشکده سما واحد دهدشت با حضور دکتر عمرانی نژادریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در محل آموزشکده سماء واحدبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، در این جلسه ابتدا دکتر یوسف عمرانی نژادضمن تقدیر و تشکر از زحمات حاج محمدتقی خبره ، انتصاب آقای علی اکبر آذرکمان به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی اموزشکده سما واحد دهدشت تبریک گفت.

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی در خصوص توسعه سماء، توسعه مدارس را یکی از اولویت های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دانسته و خواستار اهتمام همه مسئولین مربوطه در سما و تغییر رویکرد در این خصوص شدند .

عمرانی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: رشد و توسعه دانشگاه را باید از مدرسه شروع کنیم و برای توسعه آموزش عالی باید توجه ویژه ای به مدرسه داشته باشیم.

در این مراسم دکتر علی اکبر آذرکمان به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی آموزشکده سما واحد دهدشت با حضور دکتر عمرانی نژادریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت معارفه شد.

خبر دیشموک انتصاب جناب آذرکمان را تبریک عرض می نماید و توفیق بیش از پیش را برای ایشان ارزو می کند.