انتخابات مجلس دوازدهم سالم‌ترین انتخابات در تاریخ کهگیلویه بود
انتخابات مجلس دوازدهم سالم‌ترین انتخابات در تاریخ کهگیلویه بود
فرماندار کهگیلویه گفت: انتخابات مجلس دوازدهم بدون هیچ تخلفی برگزار شد و به ضرس قاطع می‌گویم سالم‌ترین انتخابات در تاریخ کهگیلویه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید حمزه محقق‌زاده عصر امروز در نخستین نشست خبری با خبرنگاران به حاشیه‌های انتخابات مجلس دوازدهم در کهگیلویه واکنش نشان داد.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون فرصت مناسب برای پاسخگویی به افکار عمومی پیش نیامده بود، گفت: به ضرس قاطع می‌گویم انتخابات مجلس دوازدهم کهگیلویه سالم‌ترین انتخابات در تاریخ این شهرستان بود.  محقق‌زاده افزود: هیج انتخاباتی به سلامت انتخابات مجلس در کهگیلویه نمی‌رسد.

 

وی با بیان اینکه نظارت‌های شورای نگهبان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بی‌نظیر بود،افزود:نمی‌خواهم کسی را تخطئه کنم اما برخی نامزدها شعارهایی دادند که سابقه خود را از بین بردند.

 

فرماندار کهگیلویه به چالش‌های انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در آن انتخابات هم برخی خود را برنده زودهنگام انتخابات می‌دانستند و فتنه ۸۸ رقم خورد.

 

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه تصریح کرد: در کهگیلویه هم برخی نتیجه انتخابات را به نفع خود می‌دانستند به همین دلیل پس از اعلام نتیجه وارد حاشیه شدند.

 

محقق‌زاده از توازن در چینش نمایندگان کاندیداها در شعب خبر داد و در پاسخ به این ادعا که برخی از کاندیدغا نماینده در شعب نداشتند،گفت: هیچ صندوقی پیدا نمی‌کنید که کاندیدای شاخص نماینده نداشته باشد.

 

وی در خصوص ادعای کاندیدا مبنی بر تخلف خرید و فروش رأی گفت: این ادعا مطرح شد بارها گفتیم مصداق بیاورید تا بررسی شود.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: وظیفه دستگاه امنیتی به خوبی انجام شد بداخلاقی بعد از انتخابات اوج بی‌انصافی نسبت به زحمات مجموعه هیئت اجرایی و نظارت و مجریان انتخابات بود.

 

وی ادامه داد: انتظار از چهره‌ها بیشتر از این بود ما هیچ گونه خطایی در شمارش آرا نداشتیم یکی از صندوق‌های ابطال شده فاقد مهر تعرفه بود برخی ندانسته هجمه وارد می‌کردند.

 

محقق‌زاده بیان کرد: به هیچ وجه رأی از برند انتخابات کم نشد مجموع رأی ابطالی ۵هزار رأی بود ۳۵هزار رأی در حوزه کهگیلویه به هیچ وجه اکثریت آرا نیست.

 

فرماندار کهگیلویه همچنین با اشاره به پیشنهاد تصدی مدیریت شهرستان کهگیلویه در آستانه انتخابات مجلس گفت: زمانی که به بنده پیشنهاد دادند اعلام کردم به شرطی فرماندار می‌شوم که انتخابات بدون دخالت گرایش سیاسی برگزار شود و استاندار از این شرط خوشش آمد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ