استقرار ۶۴گروه گشت محسوس و نامحسوس در جاده ها
استقرار ۶۴گروه گشت محسوس و نامحسوس در جاده ها
جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از استقرار۶۴ گروه گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سرهنگ حسن دانایار گفت: در تعطیلات نوروز، ۵۳ گروه گشت محسوس و ۱۰ گروه گشت نامحسوس پلیس جاده‌های اصلی و فرعی استان را به صورت شبانه روزی پوشش می‌دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به آغاز موج دوم سفر‌ها و پیش بینی افزایش تردد و حجم تصادف‌ها، ماموران پلیس راه استان با تخلفات حادثه ساز بدون اغماض برخورد قانونی کرده و خودرو‌های شوتی و حامل اتباع افغان را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کنند.
جانشین پلیس راه استان تصریح کرد: مطابق قانون، خودروی رانندگانی که در حالت مستی و با مصرف دارو‌های روانگردان اقدام به رانندگی می‌کنند به پارکینگ منتقل و به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

سرهنگ دانایار از رانندگان وسایط نقلیه خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر‌های ایمنی را پشت سر بگذارند و از بروز سوانح رانندگی در روز‌های تعطیل و نوروزی جلوگیری کنند.

جانشین پلیس راه استان گفت: در چند روز اخیر بیشترین حجم تصادف منجر به فوت استان در جاده‌های یاسوج- شیراز، کمربندی یاسوج و یاسوج به بابامیدان اتفاق افتاد.

سرهنگ دانایار اضافه کرد: بیشترین سوانح رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌های استان اتفاق افتاده است که وجود روستا‌های زیاد، جاده‌های فرعی و تخطی از سرعت مطمئنه در ورودی شهر‌ها موجب بروز این سوانح شده است.

وی از رانندگان خواست از هر گونه عجله و شتاب، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و خانواده تجربه کنند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ