امروز دشمن از انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است/جامعه کارگری ما در همه جا نقش آفرینی کرده اند
امروز دشمن از انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است/جامعه کارگری ما در همه جا نقش آفرینی کرده اند
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت:امروز دشمن از ایران اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است.

به گزارش خبر دیشموک، نمایشگاه نیازمندی های دانش محور صنعتی همزمان با هفته کارگر و روز بسیج کارگری در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

برگزاری این نمایشگاه با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو و علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود.

بنابر این گزارش، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ طی سخنانی در این نمایشگاه اظهار داشت: در جامعه ما مهم ترین سرمایه سرمایه انسانی است.

وی افزود: یکی از اقشار که بازوان اصلی تولید و رونق اقتصادی هستند، جامعه کارگری است و غفلت از نقش آفرینی این جامعه بزرگ، پویا و ارزشمند شایسته نیست.

فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه جامعه کارگری ما در دوران مبارزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در همه جا نقش آفرینی کرده اند، ادامه داد: کارگران آنجایی که باید چرخ اقتصاد به دست این قشر به چرخه در می آمد، نقش آفرینی کردند و بالغ بر ۵۰۰۰شهید دفاع مقدس از جامعه کارگری داریم.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی به پیروزی های بزرگی دست پیدا کرده و بخشی از این پیروزی ها مدیون جامعه کارگری صنعت و تولید است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از ایران اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است. دشمن از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را در محاصره اقتصادی قرار داد و عصبانیت دشمن از اینجاست که علیرغم چهل و دو سال محاصره، تحریم فشار های همه جانبه اقتصادی موفقیت های ایران اسلامی  رو  به افزون بوده اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه دشمن فکر می کرد وقتی که تحریم شکننده را اعمال می کند به نتیجه می رسد، یادآور شد: امروز تحریم کننده ضرر و زیان بیشتری می بیند. خدارا شکر می کنیم که مسئولین ما یک اراده ی جدی دارند که مشکلات ما حل شوند و آنچه که امروز مهم است این است که دشمن نتوانسته است که اراده ی خودش را به ما تحمیل کند.

سردار حسن زاده یکی از صحنه های سخت نبرد امروز را نبرد اقتصادی دانست و گفت: امروز در عرصه نبرد اقتصادی مهم ترین عنصر اثر گذار همین جامعه کارگری است که در این عناصر مهمترین عنصر در پیروزی اقتصادی هستند و از طرفی قشر آسیب‌پذیر ی هستند.

وی با بیان اینکه مردم ما بدانند که ما در بحث اقتصادی در سختی هستیم، تاکید کرد: امیدواریم که در آینده در این روند پیچیده اقتصادی شاهد گشایش های گوناگون برای جامعه کارگری و مابقی اقشار باشیم.

حسن زاده اضافه کرد: خوشحالیم که مسئولین ما اولین نگاهشان به جامعه کارگری است و نمونه هایی از موانع تولید فساد و رانت خواری است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به مجموعه دولت سیزدهم اظهار داشت: هیچ دوره ای نداشته ایم که تمام مدیران اجرایی ما اراده ی جدی برای برداشتن مانع فساد داشته باشند.

وی مطرح کرد: وزارتخانه مهمی مثل وزارت کار و رفاه همانجایی است که باید مدیرانش محکم جلوی رانت و فساد بایستند.

سردار حسن زاده مقابله با شبکه های فسادی که در چندین سال به وجود آمده اند را نیازمند اراده ی قوی مسئولین دانست و گفت: این کار تدبیر، درایت، حمایت مردمی، استقامت و پایداری می خواهد و اصلاح جریانی که طی چندین سال به وجود آمده نیازمند زمان است.