امدادرسانی هلال احمر به ۶۲۴ نفر گرفتار در برف و کولاک شب گذشته کهگیلویه و بویراحمد طی انجام ۱۵۶ عملیات امداد و نجات
امدادرسانی هلال احمر به ۶۲۴ نفر گرفتار در برف و کولاک شب گذشته کهگیلویه و بویراحمد طی انجام ۱۵۶ عملیات امداد و نجات
حضور شبانه روزی ۱۰۰ نیروی عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و پوشش ۱۵۶ حادثه متاثر از برف و کولاک شب گذشته

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی خبر دیشموک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد کاظم فلاحی دوست مدیرعامل این جمعیت از امدادرسانی به ۶۲۴ نفر گرفتار در برف و کولاک شب گذشته خبر داد .

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی کشور و اعلام آماده باش سراسری از سوی سازمان امداد و نجات کشور ۱۰۰ نیروی عملیاتی در سراسر استان در محورهای مواصلاتی استقرار یافتند که طی شبانه روز گذشته موفق به انجام ۱۵۶ عملیات رهاسازی و امدادرسانی به ۶۲۴ نفر گرفتار در برف و کولاک شدند .

فلاحی دوست عنوان کرد: هفت عملیات تخلیه آب نیز در خصوص آب‌گرفتگی منازل مسکونی در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه انجام شد و ۱۲ نفر که در شهرستان دنا در ارتفاعات برفگیر شده بودند به وسیله خودروی آرگو به منطقه امن منتقل و نجات یافتند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد ۴۱ تخته پتو ، ۴۰ کیلوگرم نایلون، ۲۱ بسته غذایی ۷۲ ساعته و دیگر اقلام نیز بین آسیب دیدگان این حوادث توزیع گردید .

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ