امام جمعه جدید قلعه‌رئیسی منصوب شد+برنامه معارفه
امام جمعه جدید قلعه‌رئیسی منصوب شد+برنامه معارفه
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی امام جمعه جدید قلعه‌رئیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با اشاره به اهمیت سنگر نماز جمعه در ایران اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد تریبون‌های نماز جمعه به عنوان تریبون‌های مطالبه‌گر و روشنگر در خدمت نظام و مردم هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: مردم شهر قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی ولایتمدار دیندار و مومن بوده که همواره در سنگر نماز جمعه حضور پرشور و باشکوه و با صلابت دارند.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه پیشین این شهر گفت: مردم رضایتمندی خوبی از ایشان داشتند و نماز جمعه قلعه رئیسی یکی از پرشورترین نماز جمعه‌های استان به شمار می‌‌رود که انشالله در آینده نیز همین گونه خواهد بود.

عبودی با بیان اینکه بعد از گذشت چند ماه بالاخره امام جمعه شهر قلعه رئیسی معرفی شد افزود: حجت‌الاسلام علی‌حیدر حیدرخواه از اساتید حوزه علمیه به عنوان امام جمعه جدید قلعه رئیسی منصوب شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جلسه معارفه امام جمعه جدید شهر قلعه رئیسی در روز جمعه برگزار می‌شود گفت: در روز جمعه از ساعت ۸ صبح ابتدا برای تجدید بیعت به گلزار شهدا می رویم سپس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شورای اداری بخش چاروسا برگزار می‌شود و در ادامه و در نماز جمعه این هفته حجت‌الاسلام حیدرخواه به عنوان امام جمعه جدید شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا معرفی خواهد شد.

وی از مردم مومن و خداجوی قلعه رئیسی خواست تا در استقبال از امام جمعه جدید این شهر به مانند همیشه حضور حماسی و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ