امام جمعه از حرف غلط برخی مدیران انتقاد کرد
امام جمعه از حرف غلط برخی مدیران انتقاد کرد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حرف غلطی که برخی مدیران در خصوص حضور در برنامه‌ها و آیین‌ها می‌زنند انتقاد کرد

خبر دیشموک؛ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حرف غلطی که برخی مدیران در خصوص حضور در برنامه‌ها و آیین‌ها می‌زنند انتقاد کرد.

پایگاهاطلاع رسانی خبر دیشموک؛  حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در نشست ظهر امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسالت سنگین سیاسی و اداری و وظیفه‌ای که بر دوش مسوولان و مدیران است، گفت: راه مقدس و آرمان بلندی در پیش داریم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنی‌هایی که با ما در سطح دنیا می‌شود سرسختانه و استثنایی است و در قبال این همه تلاش پاداش لحاظ می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه مسوولان را به انس با قرآن توصیه کرد و گفت؛ مسوولان در نظام جمهوری اسلامی باید رفتاری داشته باشند که الگو باشد.

وی با بیان اینکه مسوولان نظام اسلامی باید در خط اول مسجد و مدرسه باشد، گفت: به برخی از مسوولان می‌گویم چرا در نماز جمعه و جماعت شرکت نمی‌کنید گفتند ما اهل ریا نیستیم به همین دلیل در خانه نماز می‌خوانیم که باید بگویم این حرف غلطی است تظاهر به اسلام گاهی ضروری است. مدیران ما باید در نماز جماعت و راهپیمایی و نماز جمعه شرکت کنند.

امام جمعه مرکز استان گفت: اینکه گفته می‌شود من انسان با اخلاص هستم اما مثل دیگران اهل ریا نیستم یعنی دیگران که در نماز و مراسمات حاضر می‌شوند اهل ریا هستند؟ واحب خدا باید انجام شود.

حسینی ادامه داد: زینبده مسوولان نظام اسلامی است که در خط مقدم تجمعات مذهبی باشند که این حضورها کمک به مدیریت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۰ سال است در جنگ و مبارزه هستیم و در جنگ هشت ساله کشورها علیه ما بودند و این سال‌ها در جنگ تحریم و فشارها سرافراز و سربلند بیرون آمدیم‌ و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کردیم اگر از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کردیم همان ۱۰ سال اول شکست می‌خوردیم البته گاهی سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها موجب می‌شود نتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ابتدای شیوع کرونا هیچ وسیله‌ای در اختیار نداشتیم اما وقتی ظرفیت‌ها به بالفعل تبدیل شدند محصولات بهداشتی تولید کردند که علاوه بر رفع نیاز مردم خودمان، آنها را هم صادر کردیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه مسوولان و مردم در بیماری کرونا گفت: اگر دست به دست هم دهیم این عقب‌ماندگی را پشت سر می‌گذاریم اما اگر هر کسی راه خودش را برود توفیقی حاصل نمی‌شود.

وی بر طراحی برنامه جامعی برای استان اشاره کرد و گفت: چنین برنامه‌ای تهیه و به عنوان سیاست کلی استان دنبال شود تا عقب‌ماندگی استان جبران شود.

امام جمعه مرکز استان در بخش پایانی سخنان خود به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت کرونا مراسم راهپیمایی برگزار نمی‌شود اما بیداری فکری را باید داشته باشیم و تفکر ضدصهیونیستی باید همیشه وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نماز عید فطر در مساجد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م:آ

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس