اقدام عجیب و بی نظیر فرماندار کهگیلویه در دیشموک/حتماببینید+فیلم
اقدام عجیب و بی نظیر فرماندار کهگیلویه در دیشموک/حتماببینید+فیلم
فرماندار کهگیلویه در دیدار مردم روستایی دیشموک بصورت ناشناخته به گفتگو نشست..

فرماندار بر آن شد تا روستاهایی را برای سفر انتخاب کند که احتمال دهد کمتر او را میشناسند و سعی کرد نوع پوشش نیز به گونه ای باشد که مردم حس نکنند یک مسول درجه یک است.

او هدف از این کار را رسیدن به درد واقعی مردم اعلام کرد و معتقد بود اگر مردم ندانند که من فرماندار هستم بدون سانسور و خالصانه تر حرف های خود را بیان می کنند و برای حل آنها نیز طبیعتا انگیزه ی بیشتری وجود دارد؛ چیزی که در بازدیدها نیز محسوس بود و هر جا که مردم فهمیدند وی فرماندار است به جای آنکه مشکلات واقعی را مطرح کنند رو به خواسته های شخصی آوردند.

گرچه این نقشه دارا کریمی نژاد برای بازی کردن در نقشی غیر فرماندار در برخی روستاها لو رفت و مردم او را میشناختند اما در برخی از روستاها نیز صحنه های جالبی خلق کرد.

در یکی از روستاها وقتی کریمی نژاد از مردم سوال پرسید که آیا مسولان و شخص فرماندار به این روستا تا الان آمد یکی از اهالی گفته مگه ممکنه که فرماندار به روستای ما بیاید او اصلا ما را تحویل نمی گیرد.

در روستای دیگری وقتی که کریمی نژاد از یکی از پیرمردان روستا سوال کرده که اگر فرماندار به روستای شما بیاید چه خواسته ای از او داری گفته که هیچ خواسته ای ندارم فقط به او می گویم که یک بار به روستای ما بیا تا عمق محرومیت را ببیند.

در یکی دیگر از روستا گفتگوی فرماندار اما در نقش یک دانشجو با مردم کلی به درازا کشید؛ تقریبا می شود گفت در این روستا که کمی نسبت به دیگر روستاهای مورد بازدید به روز تر بودند و جوانانی حضور داشتند که دست به گوشی بودند حالت شک و ترید آنها که با چه شخصی در حال مجادله و مباحثه هستند جالب بود؛ گفتگویی که نهایتا به لو رفتن فرماندار منجر شد و یکی ازاهالی با صدای بلند گفت که این آقا خود فرماندار است.

در روستای دیگری فردی که به نمایندگی از اهالی روستا به نقد فرماندار و مسئولان می پرداخت وقتی در ثانیه های آخر اظهارات ۵ دقیقه ای خود متوجه شد که فرد روبه روی او فرماندار است به قول خود بدجور شرمنده شخص اول شهرستان شد؛ موضوعی که برای دقایقی خنده ی حضار را به دنبال داشت.

به روستای دیگری در حالی رسیدیم که جمعیت زیادی در حال کار و کارگری برای مسجد روستای خود بودند؛ در این روستا به محض پیاده شدن فرماندار با لفظ استاد از کریمی نژاد استقبال کردند و به این ترتیب نقشه فرماندار برای معرفی نکردن خود در این روستا از همان ابتدا بر باد رفت و خیلی از کارگران در حال کار آن روستا معتقد بودند که زمانی شاگرد دانشگاهی کریمی نژاد بودند ولی با گرفتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد اما اکنون بیکار هستند و از بیکاری خود برای استاد دیروز و مسئول امروز خود گفتند و نالیدند!

کریمی نژاد در این قامت تقریبا ده روستا را مورد بازدید قرار داد و علاوه بر شنیدن مشکلات و دغدغه های شخصی برخی از اهالی، مشکلات عمومی روستا نیز احصا شد و آنگونه که فرماندار قول داد باید این مشکلات را پیگیری کند که مردم متوجه تغییراتَ شوند.

البته ناگفته نماند که در روز بعد نیز فرماندار همراه برخی از مدیران خود چندین روستای دیگر در این بخش را مورد بازدید قرار داد و جلسه شورای اداری را نیز در دیشموک برگزار کرد.

 

نمایشگر ویدیو