افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در دیشموک+تصاویر
افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در دیشموک+تصاویر
با همکاری آموزش و پروش دیشموک مرکز مشاوره خدمات روانشناختی در شهر دیشموک افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با حضور امام جمعه، رئیس حوزه قضایی و رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده هان بسیج و دیگر مسئولان دیشموک ، مرکز مشاوره خدمات روانشناختی در دیشموک افتتاح شد.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک اظهار کرد : مرکز مشاوره خدمات روانشناختی یکی از ضروریات منطقه ما هست و همانطور که در قرآن آمده وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا:  و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است.

امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به آسیب های اجتماعی در بخش دیشموک گفت : مشاوره گرفتن نقش مهمی در زندگی انسان دارد و امیدواریم با آغاز به کار این مرکز، مشکلات در زمینه آسیب های اجتماعی به صفر برسد .

حجت الاسلام راوند در پایان گفت : می طلبد معلمان و مجموعه آموزش و پرورش منطقه در این زمینه برنامه ریزی و تلاش بیشتر کنند تا در بین دانش آموزان مدارس دیگر شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت :با توجه آسیب های اجتماعی و با پیگیری های انجام شده در استان، مشاورین خانم در مدارس به کار گرفته شدند و این مسئله معضلی بود در سالهای گذشته که امسال رفع شد.

وی خاطرنشان کرد : این مرکز جهت رفع آسیب های اجتماعی و مشاوره به دانش آموزان مدارس افتتاح گردید و بزودی با مدیریت بهتر و برنامه ریزی مدون تر و با تیمی مجرب سعی خواهیم کرد در جهت رفع مشکل مهم منطقه یعنی آسیب های اجتماعی گام برداریم.

حیات لایقی معاون پرورشی آموزش و پرورش دیشموک  ضمن قدر دانی از مساعدت مرکز بهداشت و درمان دیشموک گفت : هدف از ایجاد و راه اندازی این مرکز فراهم نمودن نشاط و آرامش روحی و روانی در بین دانش آموزان است.

وی افزود : در این مرکز علاوه بر مشاوره فرد برنامه هایی از قیبل مشاوره گروهی ، خانوادگی و تحصیلی انجام می گیرد و مشاوران مجرب در این مرکز به شناسایی و درمان اختلال های روان شناختی می پردازند.

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ