اعزام ۴۰ دانش آموز دخترِ دیشموکی به مناطق عملیاتی جنوب کشور +تصاویر
اعزام ۴۰ دانش آموز دخترِ دیشموکی به مناطق عملیاتی جنوب کشور +تصاویر
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: تعداد ۴۰ دانش آموز دختر از مدارس دیشموک طی اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، جهانگیر اژدر رئیس آموزش و پرورش دیشموک در گفتگو با خبرنگار خبر دیشموک اظهار کرد: اردوی راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده که در آن دانش آموزان با حضور در یادمان شهدا و مناطق عملیاتی با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در این سفر معنوی و معرفتی و زیارت قبور و یادمان‌های شهدا، توفیقی بزرگی است.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد :  از این فرصت باارزش در راستای تقویت بنیه معنوی و اعتقادی خود حداکثر استفاده را داشته باشید.

وی تصریح کرد: این اردو به مدت چهار روز و جهت بازدید از شلمچه و اروند برگزار خواهد شد.

بخشدار دیشموک نیز آشنایی دانش‌آموزان با دوران دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام، الگوگیری آن‌ها از سیره عملی و اخلاقی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید را از جمله اهداف کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی عنوان کرد و از تلاش بسیج و آموزش و پرورش برای چنین برنامه های فرهنگی تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ