اشتغال و بهبود فضای کسب و کار مهم ترین نیاز جوانان+تصاویر
اشتغال و بهبود فضای کسب و کار مهم ترین نیاز جوانان+تصاویر
موحد خواستار استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی توانمند از تمامی مناطق کشور به ویژه استان و گردش نخبگان در این وزارتخانه شد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار مردم از دولت انقلابی توزیع متوازن اعتبارات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و بهبود فضای کسب و کار است.

نشست فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی با حضور وزاری پیشنهادی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، نیرو و راه و شهرسازی و به ریاست سید محمد موحد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید محمد موحد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: ان شاالله همه ما در تمامی زندگی خود شخصیت امام حسین (ع) را چراغ و راهنمای خود قرار دهیم.

وی با خطاب قرار دادن عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بیان کرد: گردشگری و توریست یکی از صنعت های پول ساز جهان و جذب درآمد است که انتظار می رود در 《دولت مردمی ایران قوی》شاهد تحولی اساسی در این حوزه باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: امید است شاهد گام جدی دولت در جهت ایجاد توازن منطقه ای در توزیع اعتبارات در تمامی مناطق کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: مناطقی چون چشمه بلقیس و طسوج در شهرستان چرام، تنگ سولک و ماغر در شهرستان بهمئی، کمر دوغ شهرستان کهگیلویه و موگرمون شهرستان لنده دارای ظرفیت های بسیار مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی هستند و انتظار داریم در دولت جدید با دید ویژه به این مناطق توجه شود.

موحد در صبحت های خود خطاب به امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز، گفت: بحث امنیت ملی همواره یکی از مهمترین دغدغه های نظام است.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به مشکلات خانواده شهدا و جانبازان افزود: اگر ما و شما از حق فرزندان شهدا و جانبازان در بحث اشتغال حمایت نکنیم چه کسی باید دفاع کند؟.

موحد خطاب به سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز با تاکید بر اینکه میدان پیش روی شما بسیار سخت است، گفت: این وزارتخانه تلاش همه جانبه از سوی دولت و مجلس را می خواهد و باید با همه توان وارد این میدان جهاد اقتصادی شوید.

وی با تاکید بر اینکه بهبود فضای کسب و کار و رشد اقتصادی اساسی ترین کار دولت در این برهه است، تصریح کرد: مردم تحت فشار هستند و خواسته به حق آنها تحقق وعده های اقتصادی دولت و جراحی اقتصادی است ، باید برنامه ای مدون ، منطقی و مبتنی بر استقلال کشور برای مراودات و ارتباط اصولی با دنیا داشته باشید .

موحد خواستار استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی توانمند از تمامی مناطق کشور به ویژه استان و گردش نخبگان در این وزارتخانه شد.

وی خطاب به رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز، گفت: یکی از حیاتی ترین وزارتخانه های موجود راه و شهرسازی است که نیاز به تلاش همه جانبه و مدیریت جهادی دارد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با بیان اینکه انتظار می رود که فریاد مظلومیت مناطق کمتر توسعه یافته را بشنوید، عنوان کرد: ضمن قدردانی از زحمات مجموعه قبلی وزارت راه به خاطر افزایش سرعت محور حیاتی دهدشت _ پاتاوه در یک سال اخیر می طلبد برای اتمام این پروژه تمام تلاش خود را به کار بگیریدو به راههای روستایی بعنوان یک اولویت بنگرید .

موحد خطاب به علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو به اهمیت رعایت آمایش سرزمین و استفاده از تجربیات دیگر کشورهای موفق در زمینه انرژی های نو و آب تاکید کرد و افزود: هماهنگی بیشتر وزارت نیرو با وزارت جهاد برای اصلاح روش ها جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و آب یک ضرورت انکار ناپذیر است.