اشتغال مهمترین مطالبه جوانان کهگیلویه و بویراحمدی
اشتغال مهمترین مطالبه جوانان کهگیلویه و بویراحمدی
خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: توسعه کشور در عرصه اقتصاد و اشتغال پایدار مهمترین مطالبه جوانان از مسئولان است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: کهگیلویه وبویراحمد همچنان در بسیاری از شاخص‌ها محروم است.

وی با بیان اینکه بستر‌های کشاورزی در استان هم ضعیف است، گفت: این استان با وجود منابع ارزشمندی همچون نفت، گاز و آب و جنگل، اما تاکنون این موارد نتواسته اند مشکل اشتغال استان را رفع کنند.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: فقر و بیکاری در این استان فراوان است و می‌طلبد به این استان کمک شود.
آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه توسعه کشاورزی می تواند بخش زیادی از مشکلات مردم این استان را برطرف کند تاکید کرد: آب سرمایه ای ملی و سرمایه کشور است و باید از این سرمایه خدادادی برای توسعه استان استفاده کرد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: فرزندان این استان در استان‌های دیگر و پتروشیمی عسلویه و شهر‌های دیگر که مشغول به کار هستند و نیروی غیربومی تلقی می‌شوند .
آیت الله حسینی بر همکاری مردم با مسئولان برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان تاکید کرد تصریح کرد: هنگام سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، موانع و معارض‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های دولتی و مردم ایجاد می‌شود.
وی اضافه کرد: بسیاری از متقاضیان برای تامین زمین مورد نیاز و ساخت مسکن ملی همچنان مشکل دارند.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: منازل با متراژ پایین معضل اساسی است و این مهم باعث رشد منفی جمعیت می‌شود.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ