اسفالت جاده روستای جنگلوا به بوا با اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردتومان
اسفالت جاده روستای جنگلوا به بوا با اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردتومان
سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه از اسفالت جاده های روستایی در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: نهضت آسفالت در روستاهای شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است و بخش زیادی از روستاهای شهرستان کهگیلویه از نعمت اسفالت راههای روستایی برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در مصاحبه با خبرنگار  گفت: در راستای خدمات رسانی به روستاها مخصوصا راههای ارتباطی روستاها آسفالت جاده روستای چنگلوا به بوا تا روزهای آتی به پایان می‌رسد.
وی در ادامه افزود: آسفالت جاده ارتباطی چنگلوا به روستاهای بوای سفلی و علیا به طول ۴ الی ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردتومان در حال اتمام می‌باشد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مزایای آسفالت راههای روستایی این مسیر این است که مردم شهرستان لنده و بخش سوق به طرف خیرآباد مسیر کمتری را طی می کنند .
وی در ادامه از مزایای آسفالت شدن راههای روستایی گفت: این کار از مهاجرت معکوس جلوگیری می‌کند و در بحث توسعه روستاها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
فرماندار شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در خصوص آسفالت راههای روستایی شهرستان کهگیلویه اعتبارات خوبی به این شهرستان اختصاص داده شد که در حال اجرای این طرح بسیاری از روستاهای شهرستان کهگیلویه از نعمت اسفالت برخوردار خواهند شد