استقبال گسترده کشاورزان دیشموک از دوره آموزشی ترویجی بیمه کشاورزی+جزئیات
استقبال گسترده کشاورزان دیشموک از دوره آموزشی ترویجی بیمه کشاورزی+جزئیات
بیمه کشاورزی از خدمات با ارزش دولت برای جبران خسارتهای قهری طبیعی به شمار می رود، و قطعاً در روزهای سخت ( خشکسالی ، سیل، طوفان ، تگرگ و سایر خطرات ) در کنار شما خواهیم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، دوره آموزشی ترویجی کشاورزان بخش دیشموک با حضور مسئول نظارت بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بنیاد علوی دیشموک و مسئول جهاد کشاورزی دیشموک در مسجد روستای سربیشه برگزار شد.

کامرانی مسئول نظارت بیمه کشاورزی استان گفت: ” بیمه کشاورزی از خدمات با ارزش دولت برای جبران خسارتهای قهری طبیعی به شمار می رود، و قطعاً در روزهای سخت ( خشکسالی ، سیل، طوفان ، تگرگ و سایر خطرات ) در کنار شما خواهیم بود.

مهندس کامرانی با اشاره به زمینه های متعدد کسب کار کشاورزی در حوزه دیشموک از مسئولین خواست با کار عام المنفعه از مهاجرت روستائیان و عشایر به حواشی شهرها جلوگیری کنند. وی  تاکید کردند، روا نیست بهترین جوانان ما در عسلویه مشغول کارگری باشند و آب های سرشار این مناطق بدون استفاده و  اما کیلومترها دورتر را سیراب کنند.

این کارشناس کشاورزی با تاکید بر ویژه بودن بیمه کشاورزی بیان داشت : گذر از کشاورزی سنتی ،رعایت الگوی کشت، استفاده از نظرات کارشناسان فنی و رعایت تاریخ کاشت میتواند به بهبود عملکرد و بهروری کمک شایانی نمایید.

اسفندیار مختاری مسئول بنیاد علوی دیشموک گفت: ما جهادی کار می کنیم از مالک آهنگ که رسانه و خبرنگار است تا آقای رحیمی زاده که مدتی مسئول دام سبک بود و از ماشین شخصی خود استفاده کرد.
مختاری اضافه کرد : ما کارهای خوبی را به کمک آبفا و جهاد کشاورزی برای کشاورزان انجام دادیم و در ادامه برای پرداخت بخشی از حق بیمه کشاورزان هم مکاتبه نگاری می کنیم در صورت همراهی از تهران، در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

جریده مسئول جهاد کشاورزی دیشموک گفت: طی دوسال اخیر کارهایی از جمله کود رسانی به همه روستاها، بازدید از مزارع ، توزیع بذر اصلاح شده و بازگشایی جاده بین مزارع با همکاری بنیاد علوی برای کشاورزان انجام شد و در ادامه هم پیگیر مشکلات کشاورزان خواهیم بود.

رحیمی زاده مسئول بیمه کشاورزی دیشموک ضمن ارائه عملکرد گفت: بخش کشاورزي در حفظ تعادل اقتصادي – اجتماعی ساختار شهري و روستایی اهمیت زیادی دارد و بیمه کشاورزی در کنار بخش کشاورزی همیشه نجات بخش و ثمر بخش و امید بخش مردم منطقه بود.

 

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ