استاندار روز پزشک را تبریک گفت+متن پیام
استاندار روز پزشک را تبریک گفت+متن پیام
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اول شهریور روز پزشک گفت: شهیدان عرضه سلامت یاد رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت.

در متن پیام حسین کلانتری آمده: فرارسیدن یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم فرزانه و طبیب حاذق ایرانی جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک گرامی باد.

تسکین آلامام جان و جسم و کاستن از رنج بیمار از عنایات الهی است که بر دستان توانمند پزشک آشکار و هویدا می گردد و به همین خاطر در پیشینه فرهنگی و باور اجتماعی مردم ، دانش فاخرطب وحرفه ی پزشکی تجلیگاه « هو الشافی » است.

خدمات پزشکان در راستای حفظ جان و سلامت انسان ها در هر زمانی ارزشمند و قابل تقدیر است اما آنچه در حافظه تاریخی مردم ماندگار و جاودان است مجاهدت‌های خالصانه سپیدپوشان کادر درمان در دوران تاخت و تاز ویروس کروناست، که با فداکاری و ایثار، فصلی درخشان و بی بدیل در صحیفه تابناک  دانش و حرفه پزشکی ترسیم نمود.

شاهدان و شهیدان عرصه سلامت با فداکاری جان خویش در راه سلامت مردم  یاد و خاطر رزمندگان را در میدان نبرد زنده کردند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ را به ‌تمامی پزشکان حاذق و فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی به‌ ویژه پزشکان تلاشگر استان، تبریک عرض نموده وعلیرغم قصور قلم و بیان از خدمات دلسوزانه  و تلاش مجاهدانه آنها تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/