استاندار خوزستان: با مسببان حادثه ساختمان متروپل برخورد می‌شود/ دو نفر در این رابطه نفر دستگیر شدند
استاندار خوزستان: با مسببان حادثه ساختمان متروپل برخورد می‌شود/ دو نفر در این رابطه نفر دستگیر شدند
استاندار خوزستان گفت: چندین نفر از هموطنان‌مان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها در جریان است؛ به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

به گزارش خبر دیشموک ،    صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: در نخستین ساعات اطلاع از حادثه ساختمان متروپل آبادان در محل حاضر شدیم، هم اکنون گروه‌های امداد و نجات مشغول کار هستند.

استاندار خوزستان یکی از علت‌های ریزش ساختمان متروپل را عدم رعایت استانداردهای لازم در سازه این ساختمان بیان کرد و گفت: در بررسی‌های اولیه برخی اشکالاتی در استانداردهای مورد نیاز سازه دیده شد در این راستا از رئیس دادگستری استان و قوه قضائیه درخواست کردیم تا با عوامل این حادثه برخورد کند برهمین اساس تاکنون دو نفر دستگیر شدند.

خلیلیان با بیان اینکه گروه‌های امدادرسانی در محل حادثه به صورت جدی فعال شده‌اند، افزود: چندین نفر از هموطنان‌مان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها در جریان است؛ ضمن اینکه خوشبختانه ۲۵ نفر دیگر از زیر آوار خارج شده‌اند.

وی گفت: در چنین حوادثی عوامل مختلف اثرگذار مورد بررسی قرار خواهد گرفت، به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع