از توقیف ۶۹ وسیله نقلیه تا دستگیری ۱۱۱ مجرم در کهگیلویه
از توقیف ۶۹ وسیله نقلیه تا دستگیری ۱۱۱ مجرم در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۱۱۱ مجرم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید محمد موسوی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم و امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودروی فاقد پلاک،  پلاک مخدوش و شیشه دودی، ۵۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

 

موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح  ۳۷ نفر معتاد، ۱۵ نفر سارق، ۴ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۴ نفر خرده‌فروش مواد مخدر، ۹ نفر به جرم قاچاق کالا،  ۱ نفر به جرم امور امنیتی، ۱ نفر به جرم شرارت، ۴۰ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و ۷ کیلو ۳۴۷ گرم مواد کشف و ضبط کردند.

 

وی بیان کرد: در ادامه این طرح ۷ واحد صنفی متخلف پلمب،  ۴۴ فقره انواع سرقت کشف،  ۲ قبضه سلاح جنگی،  ۱۳ قبضه سلاح شکاری و تعداد ۲۶۴۵ عدد انواع محترقه نیز کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ