از ترور و شهادت نمی ترسیم/شهید همیشه زنده است
از ترور و شهادت نمی ترسیم/شهید همیشه زنده است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن هر دسیسه ای هم داشته باشد، همواره با قدرت و شکوه و عظمت مردم ما مواجه خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک،  حمید خرم دل شامگاه پنجشنبه در مراسم اربعین شهیدان خوب که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به شهادت رسیدند، افزود: دشمن در تلاش است کشتن شیعه‌های ایران را پاک جلوه دهد و با ایجاد داعش و آموزش دادن آنها به جان کشورهای مسلمان افتاده‌اند، البته که ما از ترور و شهادت نمی‌ترسیم چرا که شهادت در خون ما نقش دارد و به فرموده امام خمینی (ره) ما با شهادت بیدارتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه حضور با شکوه در تشییع شهیدان خوب در استان و به ویژه شهر لیکک نشان گر انتقام این ملت بر علیه دشمن است، گفت: امروز اربعین دو شهید گرانقدر ایران اسلامی است و این ایام مصادف است با ایام فاطمیه و این دو شهید در حرم اهل بیت به شهادت رسیدند و این بسیار ارزشمند است.

خرم دل تصریح کرد: خصوصیت برجسته این دو شهید مردم داری و خدمت به مردم بوده است که این در دل مردم اثر مستقیم و تأثیر گذار دارد.

وی افزود: شهید هوشنگ خوب در جنگ هشت سال دفاع مقدس و در جنگ سخت حضور داشت و امروز فرزندش در جنگ نرم و آن هم در آغوش پدر به شهادت رسید و این نشانگر انقلابی بودن این خانواده است.

خرم دل تصریح کرد: اینکه ما امروز این گونه در این یادواره حضور دار یم نشان دهنده این است که همه شماها می‌خواهید راه این شهدا و همه شهدا را ادامه دهید و امیدوار هستم بتوانیم ادامه دهنده راه خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند و نام آنها هم در این دنیا و هم در آخرت جاودانه است، گفت: جوانان باغیرت شهرستان بهمئی در مراسم تشییع باشکوه شهیدان خوب حضور حماسی آفریدند و هر زمان کشور ایران اسلامی و انقلاب به آنها نیاز داشته باشد در صحنه حضور خواهند داشت.

خرم دل بیان داشت: این دو شهید بزرگوار از شهدا، مردم داری، دین داری، غیرت و شجاعت و بصیرت را آموختند و نمونه بارز آن شهید امید خوب بود که با الگو قرار دادن پدر خود و حضور فعال در جنگ نرم علیه دشمن تلاش کرد و مقابله کرد و درنهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد و این مایه افتخار همه ملت ما است.

انتهای پیام/