ارسال پرونده‌های خسارت سیل مانسون به بانک‌ها
ارسال پرونده‌های خسارت سیل مانسون به بانک‌ها
معاون عمرانی استانداری گفت: ۴۰ هزار پرونده خسارت سیل مانسون در کهگیلویه و بویراحمد به بانک ها ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ معاون عمرانی استانداری این استان گفت: چهار هزار و ۷۶ پرونده خسارت دیده از سیل مانسون در استان به بانک ها ارسال شد که از این تعداد ۹۰۸ مورد با مبلغ ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

علی محمد روستا در نشست مدیریت بحران با حضور فرمانداران، افزود: بی توجهی و کم توجهی به بیمه در ساختارها، از جمله آسیب ها است، چرا که در سال گذشته سیل مانسون به زیرساخت ها و به خصوص بخش های اقتصادی و تولیدی خسارات سنگینی به استان وارد شد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران بر روی مسائل بحران زا و مخاطرات در استان تمرکز داشته باشند و پیش بینی و پیشگیری های لازم را برنامه ریزی و اولویت بندی کرده ارائه دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این مسئله که به خوبی استقبال چندانی به مسئله بیمه نشده است و یا تسهیلات ناشی از خسارات بحران را پیگیری نکرده اند مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: بانک های استان نسبت به تکمیل پرونده ها و پرداخت تسهیلات مربوط به سیل مانسون سال گذشته در اسرع وقت اقدام کنند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ساختار سازی ساختمان ها، ابنیه ها، جادها، پل ها، راه ها و طرح های اقتصادی استان در برابر حوادث و مخاطرات تاکید کرد و گفت: کمیته ای برای بررسی های کارشناسی بیمه ساختمان ها تشکیل و موارد را بررسی و در جلسه آینده گزارش مربوطه ارائه شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز بر آماده باش فرمانداران و شهرداران خصوصا مناطق سردسیری و آمادگی کامل حوزه راهداری در رابطه با بارش برف احتمالی و بر پایداری شبکه‌های آب، برق، گاز و تلفن تاکید کرد.
علی رضا نیکروز عنوان کرد: اقدام عملیاتی و اجرای بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مانسون لازم است.
وی عنوان کرد: مقرر شد شهرداری ها برای نقاطی که در بارندگی ها به منازل مردم آسیب می رسد تدابیر لازم را به کار گیرد.
صبح روز جمعه تا عصر در استان بارندگی پیش بینی شده است و در مناطق سردسیری و گردنه ها، بارش برف بوده و نیازمند آمادگی دستگاه های خدمات رسان است.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ