اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه
اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از اختصاص 12میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: سمن‌ها و کانون‌های مساجد طرح‌های خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.

سید ایرج کاظمی‌جو در نشست شورای فرهنگ عمومی بخش دیشموک اظهار داشت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: سمن‌ها و کانون‌های مساجد می‌توانند تا ۳۰ آذر طرح‌های مقابله با آسیب اجتماعی را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ارائه و در صورت تأیید در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 یکی از برنامه‌های کانون‌های مساجد اجرای فعالیت‌های فرهنگی طبق سامانه بچه‌های مسجد است و سرانه کانون‌های مساجد بر اساس فعالیت در این سامانه تعیین می‌شود.

ایرج کاظمی‌جو افزود: طرح ایران قوی با یازده رویکرد اجرایی می‌شود که کانون‌های مساجد با این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: طرح ایران قوی شامل رواق فن آوری، کارآفرینی، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، نور، دانش، کتاب، همدلی و رسانه است که کانون‌های مساجد طبق این مؤلفه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی گفت: از دیگر حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ارائه تجهیزات صوتی، تصویری و فرهنگی به کانون‌های فعال مساجد بخش دیشموک با همکاری رابط معین تا پایان سال جاری است.

انتهای پیام/