اختصاص بیش از ۳۰ هزار میلیارد اعتبار جهت تونل‌های کهگیلویه و بویراحمد
اختصاص بیش از ۳۰ هزار میلیارد اعتبار جهت تونل‌های کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت، نگهداری، رفع نقاط حادثه خیر و روشنایی تونل ها به حوزه راهداری اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ عابد محمدی  اظهار کرد: چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۲ هزار کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه روستایی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۵۰ طرح در زمینه بهسازی ، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت و .. در این استان در دست اجراست.

محمدی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت، نگهداری، رفع نقاط حادثه خیر و روشنایی تونل ها به حوزه راهداری این استان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه راه روستایی و راهداری از محل اعتبارات سفر رئیس جهمور به کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۵ درصد در دست ساخت است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف این استان در دولت سیزدهم آسفالت شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۴۵۰ کیلومتر روکش و آسفالت و ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جاده های برون شهری در استان اجرا شد.

محمدی اضافه کرد: روشنایی سه دستگاه از تونل این استان به تکنولوژی روز ارتقاء و ۶ دستگاه دیگر در محور یاسوج- اصفهان طبق قراردادی بزودی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ