اجرای ۲۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد
اجرای ۲۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت در این هفته ۲۲۰ عنوان برنامه در قالب ۵۰۰ ریز برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین گفت؛ هفته بسیج امسال با شعار ” بسیج پاره تن مردم” از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد که به همین مناسبت برنامه های متنوعی در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

وی بیان کرد؛ بسیج یک تشکیلات نظامی که متکی به افراد باشد نیست بلکه یک شجره طیبه و تفکر است که مرز جغرافیایی ندارد و در همه کشورهای آزاده که در مقابل استکبار ایستادگی می کنند تفکر بسیجی ظهور کرده است.

سرهنگ برومند زاده ابراز داشت ؛ ۲۲۰ عنوان برنامه در قالب ۵۰۰ ریز برنامه در سطح نواحی،اقشار ، پایگاه ها و رده های مختلف برگزار می شود .

وی گفت؛ برگزاری یادواره های شهدا در سطح استان، غبار روبی گلزار شهدا ، ارایه خدمات جهادی در مناطق محروم ،راه اندازی میزهای خدمت جهادی در مصلی ها و ادارات استان، اعزام تیم های بهداشتی درمانی به مناطق محروم، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در مناطق کم برخوردار، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، بهره برداری منازل مددجویان کمیته امداد و منازل سی سخت.، همایش های پیاده روی، برگزاری کارگاه های مختلف از جمله سبک زندگی، بصیرتی افزایی، نمایشگاه عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و … از جمله این برنامه هاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح ابراز داشت؛ در حوزه فرهنگی نیز برنامه هایی شامل تهیه و تولید محصولات فرهنگی در مرکز استان و شهرستان ها، رونمایی از تولیدات فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی را خواهیم داشت.

وی افزود: در این هفته از فعالان عرصه بسیج در بخش های مختلف از جمله جهادگران بسیجی، شوراها و فرماندهان نواحی، نفرات برتر کنکور که زیر هزار کسب کرده اند و خانواده‌های شهدای سلامت استان تجلیل خواهد شد.

سرهنگ برومند زاده گفت؛ حضور فرماندهان و بسیجیان در آیین نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های این هفته است.

وی بیان کرد؛ سوم آذر تجمع بزرگ بسیج همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که ۱۰ هزار نفر از کهگیلویه و بویراحمد در این همایش شرکت می کنند و مقام معظم رهبری نیز به صورت مجازی به ایراد سخن می پردازند.

وی گفت؛ برگزاری دعای ندبه و همایش بزرگ پیاده روی در ۵ آذر نیز اجرایی می شود.

اولین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج،اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است.

دومین روز هفته بسیج به نام” بسیج ،علم و پژوهش” نامگذاری شده است.

سومی روز هفته بسیج به نام” بسیج ،عدالت و مبارزه با فساد ” نامگذاری شده است.

چهارمین روز هفته بسیج به نام ” بسیج ، عزت ملی و مرزبندی با دشمن” نامگذاری شده است.

پنجمین روز هفته بسیج به نام ” بسیج ، استقلال و آزادی” نام گذاری شده است.

ششمین روز از هفته بسیج به نام ” بسیج ، سبک زندگی” نامگذاری شده است.

هفتمین و آخرین روز هفته بسیج به نام ” بسیج،معنویت و اخلاق ” نامگذاری شده است.

انتهای پیام