اجرای دومین مانور سراسری وصول مطالبات مشترکین بدهکار برق در کهگیلویه و بویراحمد/ بویراحمد بیشترین بدهکار و لنده کمترین بدهکار
اجرای دومین مانور سراسری وصول مطالبات مشترکین بدهکار برق در کهگیلویه و بویراحمد/ بویراحمد بیشترین بدهکار و لنده کمترین بدهکار
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرای دومین مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکار برق همزمان با سراسر کشور در شهرستان های 9 گانه این استان خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، “جمال معتمدی زاده” از اجرای مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکار برق در شهرستان‌های ۹ گانه این استان با مشارکت ۱۸۰ نفر از پرسنل این شرکت در قالب ۶۷ گروه در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

وی گفت: مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکار برق برای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر و با هدف وصول حداکثری مطالبات معوق در نواحی ۹ گانه استان با مشارکت پرسنل واحد‌های معاونت مشترکین، اتفاقات، عملیات و همه پیمانکاران حوزه‌های وصول مطالبات، نصب کنتور و برق‌های غیر مجاز با رعایت تکریم مشترکین بدهکار برق برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات این شرکت از مشترکین بدهکار خود در این استان را ۱۹۴ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: ۴۳ درصد مطالبات معادل ۸۴ میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های اداری با عنوان تعرفه عمومی است.

معتمدی زاده گفت: مشترکین خانگی با ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درصدی معادل ۲۳ درصد بدهی‌های این شرکت را بخود اختصاص داده اند.

وی، میزان بدهی مشترکین تجاری به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۱۸ درصد مطالبات این شرکت از مشترکین خود برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکین صنعتی در این استان ۱۳ درصد بدهی‌ها معادل ۲۶ میلیارد تومان را بخود اختصاص داده اند و مابقی مطالبات این شرکت مربوط به تعرفه کشاورزی با کمترین مبلغ و درصد بدهی است.

معتمدی زاده با بیان اینکه مشترکین برق شهرستان بویراحمد با ۸۱ میلیارد تومان و ۴۲ درصد بدهی‌ها بیشترین مطالبات این شرکت را دارند، بیان کرد: مشترکین برق در شهرستان گچساران ۲۹ درصد معادل ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را از آنِ خود کرده‌اند.

وی گفت: مشترکین برق در شهرستان کهگیلویه با ۱۲ درصد بدهی‌ها معادل ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در رتبه سوم مشترکین بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد قراردارند و مشترکین برق شهرستان دنا با ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با پنج درصد بدهی‌ها در جایگاه چهارم بدهی‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهی مشترکین برق شهرستان چرام را هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با چهار درصد بدهی ذکر و یادآورشد: در شهرستان باشت هم مشترکین برق مبلغی به میزان هفت میلیارد تومان با سه درصد بدهی‌ها بدهکار هستند.

معتمدی زاده گفت: مشترکین برق در شهرستان بهمئی هم با پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و با سه درصد بدهی‌ها در جایگاه هفتم بدهکاران برق استان قرار دارد.

وی، روش‌های پرداخت بدهی برق مشترکین را مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شرکت توزیع در نواحی، دفاتر پیشخوان، ارسال شناسه قبض به سر شماره ۳۰۰۰۷۵۱۲۱، استفاده از اپلیکیشن برق من، استفاده از برچسب‌های QRcode نصب شده و یا مراجعه به پورتال اینترنتی شرکت توزیع برق استان، به آدرس billing.kbedc.ir عنوان کرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۸۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۲۲۰ هزار مشترک آن را مشترکین روستایی تشکیل می‌دهند

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ