اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي ویژه ماه مبارک رمضان در کهگيلويه 
اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي ویژه ماه مبارک رمضان در کهگيلويه 
در ماه مبارک رمضان نيز در راستاي تامين امنيت شهروندان، شبانه روز بدون خستگي و دلسردي در حال فعاليت و برخورد با مجرمان بوده و اين طرح ها نيز همچنان ادامه خواهد داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعی ويژه ماه مبارک رمضان در اين شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “سيد محمد موسوي” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي طرح ويژه امنيت ماه مبارک رمضان شامل برخورد با هنجارشکنان و پاکسازي مناطق آلوده به مرحله اجرا در آمد.

 

وی افزود: مأموران انتظامي این فرماندهی با گشت زني و استقرار در ميادين اصلي شهر دهدشت با افراد هنجارشکن و روزه خوار برخورد و با انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي، محلات آلوده و جرم خيز را شناسايي و نسبت به پاکسازي اين مناطق و دستگيري متهمين تحت تعقيب اقدام نمودند.

 

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: در ادامه اين طرح تعداد ۲۳ نفر به دليل روزه خواري و ۱۴ نفر دیگر متهم تحت تعقيب دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در پايان خاطرنشان کرد: کارکنان اين فرماندهي، در ماه مبارک رمضان نيز در راستاي تامين امنيت شهروندان، شبانه روز بدون خستگي و دلسردي در حال فعاليت و برخورد با مجرمان بوده و اين طرح ها نيز همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح.ل

 

  • نویسنده : حیات لایقی