اجازه دست‌اندازی دشمنان به حدود و ثغور ایران اسلامی را ‌نمی‌دهیم
اجازه دست‌اندازی دشمنان به حدود و ثغور ایران اسلامی را ‌نمی‌دهیم
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اجازه دست‌اندازی دشمنان به حدود و ثغور ایران اسلامی را ‌نمی‌دهیم، گفت: حماسه فرماندهان و رزمندگان دلاور در تاریخ ماندگار شد.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه ناکامی آمریکا در دزدی دریایی نشانه‌ای دیگر از شکست هیمنه شیطان بزرگ است، اظهار داشت: اینکه امروز هیمنه آمریکا توسط فرزندان ولایی مردم ایران شکسته شد جهان را مات و مبهوت کرد که ‌برکت خون شهداست.

وی افزود: از برکت خون شهداست که بعد چهل و  سه  سال از پیروزی انقلاب اسلامی  برگزاری یادواره‌های شهدا با خروش مردمی در حضور مواجه شده و مردم برای پاسداشت خون شهدا در گرم‌ترین و سردترین نقاط استان ایلام کیلومترها راه را طی می‌کنند تا پاسداشت یاد و نام شهدایی باشند که امروز عزت کشور از آن آنان است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: اگر دشمن متوقف می‌شود و خفت بار از کشورها بیرون می‌شود و در مقابل انقلاب اسلامی ناکام است همه این حماسه‌ها تحت نام و یاد شهیدان است.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان گفت: این عملیات بار دیگر منجر به شکست هیمنه شیطان بزرگ شد، ایران اسلامی همواره از حق خود محافظت کرده و اجازه دست‌اندازی دشمنان را به هیچ وجه نداده است.

شاکرمی در ادامه به برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل که در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام ‌برگزار شد اشاره کرد و گفت: یادواره های شهدا یادآور حماسه دفاع مقدس با حضور پرشور مردم تجلی دیگری پیدا کرده است. حماسه فرماندهان و رزمندگان دلاور در تاریخ ماندگار شده و مردم با برگزاری یادواره‌های شهدا نشان داد که ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری یادواره‌های شهرستانی باشکوه دریچه‌ای است برای ورود به برنامه کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.که اجلاسیه آن ۴ آذرماه در استان ایلام برگزار خواهد شد.