اتمام حجت دانش‌آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران+تصویر
اتمام حجت دانش‌آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران+تصویر
دانش‌آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران و آشوبگران اتمام حجت کردند.
اتمام حجت دانش‌آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران+تصویر و فیلم

به گزارش خبر دیشموک،   به نقل از از یاسوج همایش بزرگ دانش آموزان انقلابی به همت ستاد نماز جمعه یاسوج، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور تعدادی از دانش آموزان شهر یاسوج و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان در محل سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

در این همایش دانش‌آموزان دهه نودی در اجتماعی پرشور با اغتشاشگران اتمام حجت کردند و خواستار برخورد صریح و سریع با فتنه‌گران اغتشاشگر شدند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در این همایش از حضور با انگیزه، ارزشمند و معنوی دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و گفت: یک نوجوان و جوان می تواند حضرت قاسم(ع) و جایگاه او در بهشت برین الهی باشد، همچنان که یک جوان یا نوجوان دیگر نیز می تواند فرزند عمر بن سعد بوده و جایگاه او در همه سال ها دوزخ خواهد بود و مورد لعن و نفرین همه مومنین و تاریخ بشر باشد.

وی با بیان اینکه یک نوجوان و جوان می تواند کسی باشد که به تحریک دشمنان به دست و پای پیامبر (ص) سنگ می زند یا نوجوان و جوانی باشد که بر دست و پای پیامبر (ص) بوسه می زند، ادامه داد: در تاریخ آمده که نوجوانان و جوانانی بودند که به تحریک دشمنان بر سر و صورت پیامبر (ص) سنگ می زدند، ولی امروز جوانانی مثل شما خود را به عنوان سرباز انقلاب، اسلام و نظام معرفی می کنید.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: تفاوت دارد که یک نوجوان و جوان به رهبری یک عالم فقیه، فرزانه و عادل با کسی که به رهبری فاسقین، فاجرین و شبکه های بیگانه، آمریکا، سلطنت طلب ها و تجزیه طلبان وارد میدان شده و علیه انقلاب، نظام و ارزش های دینی و اسلامی شعار می دهد.

نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کسانی که به رهبری، اسلام، قرآن، پرچم و کشور اهانت می کنند، حجاب از سر خود بر می دارند و با اسلام و حکم خداوند متعال مخالفت می کنند، وضعیت متفاوت تری داشته و چنین افرادی عاقبت به خیر نخواهند شد.

وی یادآور شد: کسانی که مخالفت با نظام جمهوری اسلامی داشته، کشف حجاب کرده و با حکم خداوند مخالفت دارند، باید در انتظار عذاب سخت باشند، زیرا مخالفت با خداوند و حکم او نشانه بدبختی، شقاوت و اسارت است.

حسینی خاطرنشان کرد: کسانی که به نام آزادی کشف حجاب می کنند، در دام شیطان افتاده اند؛ ما آزاده تر از حضرت زهرا (س) و حضرت مریم(س) نداریم، زیرا آزادی آنها بر مبنای تقوا، ایمان، خداشناسی و خداترسی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانش آموزان حاضر در این همایش، گفت: فرزندانم بآگاه باشید که دشمنان تلاش می کنند افراد نادان و فاسد را بر جامعه حاکم کنند تا بر حجاب، عفاف، ارزش های اسلامی، دینی، ولایت فقیه و دیگر ارزش ها سنگ بزنند.

وی اظهار کرد: شعارهایی که علیه انقلاب و نظام گاهی بر روی دیوارها نوشته می شود، به فرمان دشمنان نظام و انقلاب بوده و چنین افرادی علاوه بر اینکه عاقبت بخیر نخواهند شد تاوان کارهایش به خانواده خود او باز خواهد گشت.

 حسینی با تاکید بر اینکه امروز دشمن با «ایران قوی» مخالف است، افزود: دشمن دچار وحشت عظیم از قدرت گرفتن ملت و سرزمین ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه شده است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: دشمنان با همه تجهیزات رسانه ای، مالی و نظامی خود تلاش می کنند که ایران به قدرت واقعی و جایگاه خود دست پیدا نکند و این کشور و ملت را زمین‌گیر کنند، ولی به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام به همه اهداف از پیش تعیین شده خود خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در نقطه مهم و استراتژیک دنیا واقع شده است، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند کشورمان به قدرت دفاعی کافی دست پیدا نکند، به همین علت در ابعاد مختلف تلاش، توطئه و ناامنی ایجاد می‌کنند تا مانع از رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف شوند.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر نقش مهم نوجوانان و جوانان در جامعه، گفت: همچنان که این نقش را در دوران دفاع مقدس، قبل و بعد از انقلاب و در مناسبت ها و حوادث مختلف به دشمنان نشان داده اید، امروز هم این اجتماع عظیم شما برای دشمن رعب آور است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آگاهی و دانایی نوجوانان و جوانان ایران اسلامی برای دشمنان ترس و وحشت دارد، ادامه داد: آموزش و پرورش و دانش آموزان در صحنه‌های مختلف حضور خود را به خوبی به اثبات رسانده و حمایت خود را از انقلاب، نظام و ولایت به نمایش گذاشته اند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس